شباهت عجیب شکایت استراماچونی از استقلال با ویلموتس ؛ سرمربی پیشین استقلال در راه تیم جدید؟


شباهت عجیب شکایت استراماچونی از استقلال با ویلموتس ؛ سرمربی پیشین استقلال در راه تیم جدید؟

شکایت استراماچونی از استقلال بی شباهت به شکایت مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال ایران به فیفا نیست اما از صحبت های شب گذشته استراماچونی می توان این برداشت رو داشت که وی احتمالا به زودی راهی تیم جدید خواهد شد. نوشته شباهت عجیب شکایت استراماچونی از استقلال با ویلموتس ؛ سرمربی پیشین استقلال در راه تیم جدید؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال...

شباهت عجیب شکایت استراماچونی از استقلال با ویلموتس ؛ سرمربی پیشین استقلال در راه تیم جدید؟

بررسی دعوای حقوقی استراماچونی و استقلال
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰
شباهت عجیب شکایت استراماچونی از استقلال با ویلموتس ؛ سرمربی پیشین استقلال در راه تیم جدید؟

شکایت استراماچونی از استقلال بی شباهت به شکایت مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال ایران به فیفا نیست اما از صحبت های شب گذشته استراماچونی می توان این برداشت رو داشت که وی احتمالا به زودی راهی تیم جدید خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آندره آ استراماچونی روز گذشته پس از مدتها سکوت، در صفحه اینستاگرام جانلوکا دیمارتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی، یه صورت زنده به گپ و گفت پرداخت.

پیرو این حضور اینستاگرامی استراماچونی اتفاقات زیادی رخ داد از جمله اینکه این سرمربی ایتالیایی بعد از مدتها بالاخره بیوگرافی صفحه خود را تغییر داد و نام استقلال را از آن پاک کرد تا کورسوی امید در دل هواداران استقلال نیز از بین برود. اما استراماچونی در این گفت و گو، درباره پیشنهادهایی که از تیم های مختلف دارد صحبت کرد و روی این موضوع تاکید کرد که از ایران نیز پیشنهاد داشته اما الویت و انتخاب او در ایران فقط استقلال است.

وی همچنین درباره پیشنهادهایی از ژاپن و استرالیا صحبت و تاکید کرد که چون هنوز مربی جوانی است باید هرچه سریعتر فعالیت مربیگری خودش را از سر بگیرد که این مورد می تواند خبر خوبی برای باشگاه استقلال باشد چرا که در صورت پیوستن استراماچونی به تیمی دیگر لازم نیست مبلغ سال دوم قرارداد او با استقلال که مبلغ سنگینی هم می شود، به او پرداخت شود.

البته ظاهرا استراماچونی زودتر از پایان مهلت اخطارش از ایران خارج شده و باشگاه استقلال مدعی است که استراماچونی باید تا پایان مهلت اخطارش در استقلال می ماند و بعد تهران را ترک می کرد و کاری که استراماچونی کرده باعث نمی شود استقلال به پرداخت سال دوم قراردادش محکوم شود‌. در این باره باید باشگاه استقلال روشنگری کند که استراماچونی پس از پایان اخطار اول استرا به استقلال برای پرداخت حقوقش، تهران را ترک کرده یا اخطار دوم و اینکه زودتر از موعد بوده یا نه. همه اینها به علاوه مبالغی که به مرد ایتالیایی پرداخت شده در روند پرونده و رای فیفا تاثیر گذار خواهد بود.

استراماچونی، شکایتش از استقلال را به جریان انداخته و رونده شکایت استراماچونی از باشگاه استقلال ممکن است تبدیل به یک چالش بزرگ برای این تیم شود.

خبرآنلاین روش شکایت استراماچونی از استقلال را به ویلموتس تشبیه کرده زیرا هر دو بابت تاخیر در دریافت حق و حقوق ماهیانه خودشان قراردادشان را یک طرفه فسخ و به فیفا شکایت کردند. البته که مارک ویلموتس توانست بخشی از مطالبات خود را دریافت کند اما تکلیف نهایی خود ویلموتس با استقلال هنوز مشخص نشده است. باشگاه استقلال در دفاعیات خود برای تاخیر در پرداخت حقوق سرمربی ایتالیایی، مشکلات پرداخت را ذکر کرده که باید در ادامه ببینیم آیا مدارک و ادله باشگاه استقلال برای فیفا قابل قبول خواهد بود یا نه.

در جایی که به دلیل شکایت های متعدد از تیم های ایرانی و پرونده های زیادی که تیم های ایرانی در فیفا دارند، این روزها آرای نهایی به راحتی علیه ایران صادر می شود!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج