دانلود فیلم Room 2015 اتاق با دوبله فارسی و کیفیت عالی

دانلود فیلم Room 2015 اتاق , دانلود فیلم اتاق 2015 , دانلود فیلم Room دوبله فارسی , دانلود فیلم دوبله فارسی, دانلود فیلم خارجی، دانلود فیلم

کیفیت HD 1080p , HD 720p – سانسور شده

دانلود فیلم Room 2015 اتاق با دوبله فارسی

این فیلم دوبله فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

امتیاز: IMDb 8.1/10

ژانر: درام

مخاطب: تماشای این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.

محصول: کشور آمریکا | انگلستان | کانادا

کارگردان: لنی آبرامسون

ستارگان: رای لارسن، جیکوب ترمبلی، شان بریجرز، جون آلن

مدت زمان: 114 دقیقه

درباره فیلم:

اتاق فیلمی درام و مهیج محصول سال ۲۰۱۵ آمریکا به کارگردانی لنی آبراهامسون است. بازیگرانی چون رای لارسن، جیکوب ترمبلی، شان بریجرز، جون آلن، ویلیام میسی و جک فالتون در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم اتاق بر پایه رمانی با همین نام نوشته اما دانوگ ساخته شده است.

داستان فیلم:

داستان در مورد پسربچه ای 5 ساله و با روحیه بنام “جک” می باشد که مادر دلسوزش از او مراقبت می کند. مثل تمام مادرهای مهربان دیگر، مادر جک هم خودش را وقف جک می کند تا او خوشحال و در امان باشد. اما زندگی آنها معمولی نیست، آنها درون مکانی محبوس شده اند که آن را “اتاق” می نامند. تا اینکه سرانجام حس کنجکاوی جک، مادر را مجبور می کند که ریسک کند از آنجا فرار کنند و دنیای بیرون را ببینند…

🏅 رتبه 176 سایت IMDb

لینک های دانلود با دوبله فارسی
کیفیت: 1080p حجم: 1.67 گیگابایت | کیفیت: 720p حجم: 915 مگابایت دانلود با کیفیت 1080p دانلود با کیفیت 720p اسکرین شات

راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .