غار علیصدر برند بین‌المللی شود


غار علیصدر برند بین‌المللی شود

همدان- ایرنا- سرپرست شرکت سیاحتی علیصدر همدان گفت: وضعیت فعلی غارعلیصدر شایسته برند بین‌المللی نیست و باید با همفکری و بهره‌مندی از ایده‌های نوین و موثر به این مهم دست یابیم.

مهدی مجیدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: غارعلیصدر از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و در این راستا قصد داریم با ایجاد اتاق فکر و با حضور صاحب نظران دانشگاهی، گردشگری، رسانه ای و سایر بخش ها، استانداردهای جهانی را اجرایی کنیم.

وی اضافه کرد: هم اینک تعطیلی جاذبه های تاریخی و گردشگری به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا این فرصت را ایجاد کرد تا زیرساخت های مورد نیاز فضای تفریحی گردشگری غارعلیصدر را بهسازی و توسعه دهیم.

مجیدی بیان کرد: بهسازی مبلمان و زیباسازی فضای بیرونی غار، ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی مطلوب برای استفاده بهتر گردشگران و مسافران از دیگر اقدام های در حال انجام است.

سرپرست شرکت سیاحتی علیصدر خاطرنشان کرد: هدفگذاری ما بسترسازی برای ایجاد رویدادهای گردشگری، افزایش زمان اقامت گردشگران، تنوع در خدمات دهی به مسافران و شکل گیری زیرساخت های جدید است.

وی پیرامون شایعه تعدیل نیروی انسانی از سیاحتی علیصدر گفت: تعدیل نیرو وجود ندارد بلکه به دلیل تعطیلی غار، اکنون شماری از کارکنان فصلی را برای استفاده از بیمه بیکاری معرفی کرده ایم و پس از عبور از این شرایط و بازگشایی دوباره، زمینه فعالیت مجدد مهیا می شود.

مجیدی افزود: از هم اکنون باید برای تدوین برنامه های متنوع در فصل تابستان برنامه ریزی کنیم و هدف ما خدمات دهی مناسب به گردشگران در این ایام است.

شرکت سیاحتی علیصدر در سال ۱۳۷۰ شمسی با همکاری سازمان ایرانگردی و جهانگردی، سازمان همیاری شهرداری های استان و شهرداری همدان ایجاد شد و هدف از آن توسعه و ایجاد بسترهای مناسب برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر جهت جذب گردشگران داخلی و خارجی در منطقه علیصدر است.

این غار در ۷۰ کیلومتر غرب همدان و در جوار روستای علیصدر واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403