تولید روزانه هزاران ماسک توسط بانوان طلبه جاسک


تولید روزانه هزاران ماسک توسط بانوان طلبه جاسک

نایب‌رئیس شورای شهر جاسک گفت: کمبود شدید ماسک و شیوع ویروس کرونا در شهرستان جاسک، ده‌ها بانوی مدرسه علمیه خواهران فاطمه بنت الرسول (س) را بر آن داشت تا در اقدامی قابل‌تقدیر و با همگرایی و در جهت همراهی با جهادگران عرصه سلامت، برای تولید انبوه ماسک و لباس بهداشتی با هدف کمک به مبارزه سریع‌تر و کارآمد با این ویروس با همدیگر همکاری داشته باشند.

تولید روزانه هزاران ماسک توسط بانوان طلبه جاسک

حسین روشنی، نایب‌رئیس شورای شهر جاسک در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کمبود ماسک در کشور ، مدرسه علمیه خواهران فاطمه بنت الرسول (س) این شهرستان سعی بر این داشته تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود در کنار رشته‌های مهارتی ازجمله رشته طراحی دوخت اقدام به راه‌اندازی کارگاه خیاطی در تولید ماسک و لباس‌های بیمارستانی برای استفاده از پزشکان و پرستاران به شهرستان کمک کند.

وی با بیان اینکه دو کارگاه خیاطی در شهرستان جاسک درزمینهٔ تولید البسه پزشکی در شرایط اضطراری کنونی ورود کرده‌اند، افزود: کارگاه خیاطی این مرکز مذهبی با همکاری شورای شهر و بسیج جامعه پزشکی جاسک برای انجام یک کار حماسی تجهیز شده است.

نایب‌رئیس شورای شهر جاسک ادامه داد: ده‌ها بانوی طلبه فعال این مدرسه، داوطلبانه و بدون هیچ چشم‌داشتی پشت چرخ‌های خیاطی قرار گرفتند و با جدیت تمام با تولید ماسک و گان بهداشتی، وظیفه حفاظت از مردم در قبال بیماری کووید ۱۹ را به‌خوبی انجام می‌دهند.

روشنی در پایان از جهادگران بانوی این مدرسه مذهبی که همیشه در روزهای سخت و بحرانی برای کمک‌رسانی به همنوعان خود پای‌کار هستند، تشکر کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا