نیکوکاران جهرمی بسته‌های غذایی به نیازمندان اهدا کردند


نیکوکاران جهرمی بسته‌های غذایی به نیازمندان اهدا کردند

شیراز-ایرنا-نیکوکاران جهرمی نزدیک به 600بسته غذایی خشک را به دست نیازمندان که به دلیل شیوع ویروس کرونا بیکار شده اند، رساندند.

مدیرعامل موسسه خیریه نیک اندیشان توسعه فرهنگ(ناتف) که سازمان زیر نظرش ۳۰۰ بسته از مجموع کمک ها را به خانواده های نیازمند داده، شنبه در گفت‌گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: به منظور حمایت از افرادی که در آستانه سال نو به دلیل از دست دادن شغل خود به واسطه بیماری کرونا دچار مشکل شدهاند، این بسته های غذایی میان خانواده های این افراد توزیع شد.

هادی آذری افزود: این اقدام با اولویت افرادی که هیچ منبع درآمدی ندارند، انجام شده که در مجموع ۶۰۰ میلیون ریال بابت تهیه بسته ها هزینه شد.

وی ابراز کرد: بسته های غذایی شامل برنج، روغن سرخ‌کردنی، روغن پخت‌وپز، نخود، لوبیا، ماکارونی، کنسرو ماهی و رب گوجه‌فرنگی بوده که هزینه آن به همت خیران حامی این مؤسسه تأمین شده است.

وی اضافه کرد: همه اجناس با کیفیت عالی و در بسته بندی مناسب و با رعایت اصول بهداشتی توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری پیمان غدیر جهرم نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: به همت اعضای این کانون و خیران نیکوکار، تعداد ۹۰ بسته غذایی تهیه و با احترام تقدیم خانواده های نیازمند شد.

حسین پاشه افزود: خانواده‌های بی‌بضاعت ساکن در اطراف کانون فرهنگی و هنری پیمان غدیر با یاری و حمایت خیران سال نو و عید نوروز را بدون دغدغه تأمین مایحتاج ضروری آغاز کردند.

وی بیان کرد: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، مرغ، ماکارونی، رب گوجه‌فرنگی، سویا، شکر، قند، عدس، نخود و نمک بود که پس از تهیه و بسته‌بندی میان گروه هدف توزیع شد.

پاشه اظهار کرد: این طرح با همکاری گروه همیاران غدیر در تأمین این هزینه‌ها بوده که هزینه تقریبی بسته‌های غذایی ۱۲۰ میلیون ریال بوده است.

مسئول روابط عمومی مرکز نیکوکاری رزمندگان اسلام نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: ۲۰۰ بسته غذایی دربین کارگران ساختمانی که بعلت شیوع ویروس کرونا ازحضور در محل کار محروم شده‌اند، توزیع کرد.

مجید رزاق‌زادگان افزود: همچنین این مرکز ۶هزار عدد ماسک در بین همشهریان به‌ویژه بین صاحبان حجره‌ها در میدان تره‌بار، خبازان و جانبازان شیمیایی و عملیات ضدعفونی در میدان تره‌بار توزیع کرد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان