دانلود فیلم Lagaan 2001 خراج با دوبله فارسی و کیفیت عالی

دانلود فیلم Lagaan 2001 , دانلود فیلم خراج , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2020 , دانلود فیلم , فیلم سیینمایی جدید

کیفیت HD 720p – سانسور شده

دانلود فیلم Lagaan 2001 خراج با دوبله فارسی

فیلم خراج دوبله فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

نام اثر: خراج Lagaan

کیفیت: HD 720p

امتیاز: IMDb 8.1/10

ژانر: درام | حماسی | ورزشی

مخاطب: این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.

نوع فیلم: سینمایی فیلم Lagaan 2001

محصول: هندوستان خراج

کارگردان: آشتوش گواریکر

ستارگان: عامر خان ، گریسی سینگ ، راشل شلی ، پل بلکتورن

سال تولید: 2001 میلادی

زبان: فارسی (دوبله فارسی)

مدت زمان : 197 دقیقه

درباره فیلم:

خراج یا باج روزی روزگاری در هند یک فیلم سینمایی درام حماسی ورزشی هندی به کارگردانی و نویسندگی آشتوش گواریکر است. عامر خان بازیگر نقش اصلی فیلم و تهیه‌کننده آن است. این فیلم نامزد اسکار بهترین فیلم خارجی سال ۲۰۰۱ شد. تصویربرداری فیلم در روستای تاریخی بوج در ایالت گجرات هند انجام شده‌است. خراج یکی از فیلم‌های پرفروش هند در سال ۲۰۰۱ بود و در سطح بین‌المللی هم با استقبال روبرو شد. این فیلم سومین فیلم هندی زبان پس از مادر هند (۱۹۵۷) و سلام بمبئی (۱۹۸۸) بود که نامزد جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی می‌شد. خراج همچنین برنده جایزه ویژه مخاطبان جشنواره فیلم لوکارنو، هفت جایزه در جشنواره ملی فیلم هند، ده جایزه در جشنواره بین‌المللی فیلم هند و نه جایزه در جشنواره فیلم‌فیر شد.

داستان فیلم:
فیلم Lagaan ، در دوران حکومت بریتانیا بر هند می گذرد و زندگی مردم یک روستا را نشان می دهد که به خراج سنگینی که حکومت بر آن ها بسته معترض هستند و حاضر می شوند تا بر روی سرنوشت خود در یک مسابقه کریکت با حاکمان انگلیسیشان شرط بندی کنند.

🏅 رتبه 204 سایت IMDb

لینک های دانلود با دوبله فارسی
کیفیت: 720p حجم: 2.24 گیگابایت دانلود با کیفیت 720p پخش آنلاین

راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .