پیگیری نیازمندی‌های 3 استان در مقابله با کرونا


پیگیری نیازمندی‌های 3 استان در مقابله با کرونا

رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی نیازمندی‌های 3 استان در مقابله با کرونا را پیگیری کرد.

پیگیری نیازمندی‌های 3 استان در مقابله با کرونابه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از خانه ملت، آقای علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه)در تماس با استانداران خوزستان، زنجان و فارس با ارائه توصیه‌های لازم برای قطع چرخه انتقال و نزولی شدن نمودار ابتلا به کرونا در این استان ها، از پیگیری و تامین نیاز مندی‌های این مناطق در حوزه‌های بهداشت، درمان و حمایت از کسب و کار‌های آسیب دیده بر اثر شیوع کرونا خبر داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در این گفت و گوها، ضمن بررسی شرایط مقابله و افزایش میزان درگیری هر یک از استان‌های خوزستان، زنجان و فارس با کرونا، از هموطنانی که با توجه به خطر شیوع بیماری از سفر صرف‌نظر کرده اند، تقدیر و تشکر کرد و گفت: کاهش سفرها، از بار شیوع کرونا می‌کاهد، اما هنوز نتیجه مطلوب در برخی استان‌ها حاصل نشده و نیازمند توجه بیشتر و جلب همکاری مردم هستیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در گفتگو با استانداران مذکور، توصیه‌هایی برای پشتیبانی و تجهیز مراکز درمانی و بیمارستانی با استفاده از منابع مالی تخصیص یافته به این استان‌ها ارائه کرد.
آقای لاریجانی همچنین از پیگیری سایر منابع مالی و امکانات مادی مورد نیاز استان‌های مذکور در سطح ملی خبر داد.
رئیس قوه مقننه همچنین ضمن استماع گزارش اقدامات مسئولان این استان، با اشاره به افزایش، تدابیر لازم جهت کاهش رفت و آمد برای حفظ سلامت مردم را اولویت مدیریت استان دانست و گفت: لازم است فعالیت کلیه مراکز پذیرش مسافر متوقف شده و با آگاهی بخشیدن به مردم از تردد‌ها و اجتماعات کاسته شود تا چرخه انتقال کرونا قطع گردد.
در آغاز این گفت و گوها، آقایان غلامرضا شریعتی، فتح الله حقیقی و عنایت الله رحیمی، استانداران خوزستان، زنجان و فارس گزارش‌های جداگانه‌ای از اقدامات دستگاه‌های استان در مقابله با کرونا به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس