اجرای پویش ملی «نجوای مردم ایران» با توسل به باب‌الحوائج، موسی‌بن جعفر(ع)/ پخش دعای توسل از ماذنه مساجد و امام‌زاده‌ها


 اجرای  پویش ملی «نجوای مردم ایران» با توسل به باب‌الحوائج، موسی‌بن جعفر(ع)/ پخش دعای توسل از ماذنه مساجد و امام‌زاده‌ها

پویش ملی «نجوای مردم ایران» با محوریت قرائت دعای شریف توسل و با هدف رفع جهانی بلای کرونا با توسل به باب‌الحوائج، حضرت موسی‌بن جعفر(ع) امشب در خانه‌ها و پشت‌بام‌های منازل ایرانیان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، پویش ملی «نجوای مردم ایران» با محوریت قرائت دعای شریف توسل و با هدف رفع جهانی بلای کرونا، امشب (پنجشنبه، 29 اسفند ماه) همزمان با شب سال نو که مصادف است با شب شهادت باب الحوائج، حضرت موسی بن جعفر(ع) راس ساعت 20 اجرا می شود.

 اجرای  پویش ملی «نجوای مردم ایران» با توسل به باب‌الحوائج، موسی‌بن جعفر(ع)/ پخش دعای توسل از ماذنه مساجد و امام‌زاده‌ها

بنابر این گزارش، این پویش به امید رهایی جهانیان از ابتلا به ویروس منحوس کرونا همزمان با شب شهادت پدر امام رضا(ع)، ولی نعمت ما ایرانیان و به منظور عرض تسلیت به ساحت نورانی آن امام همام و خواهر کریمه شان، حضرت فاطمه معصومه(س) در پشت بام و خانه های ایرانیان در ساعت 20 اجرا می شود.

بنابر این گزارش، آیت الله العظمی وحید خراسانی از مراجع عظام تقلید نیز با توصیه به شرکت ایرانیان در این پویش و توسل به ساحت مقدس حضرت موسی بن جعفر(ع)، بر قرائت قرآن و اهدای ثواب آن به حضرت نرجس خاتون(س)، مادر مکرمه امام زمان(عج) برای دفع بحران کرونا از جهان تاکید کرده است.

 اجرای  پویش ملی «نجوای مردم ایران» با توسل به باب‌الحوائج، موسی‌بن جعفر(ع)/ پخش دعای توسل از ماذنه مساجد و امام‌زاده‌ها

حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا پناهیان»، استاد حوزه و دانشگاه و از چهره های سرشناس و مردمی منبر نیز از عموم مردم برای حضور در این پویش و قرائت دعای پرفیض توسل دعوت به عمل آورده است.

این گزارش می افزاید: باهمت آستان‌ قدس ‌رضوی مراسم ‌قرائت دعای ‌توسل با شعار «باب‌الحوائج الی‌الله» از ساعت۲۰ شامگاه امروز (پنجشنبه، ۲۹اسفند) در جوار بارگاه ‌ملکوتی ثامن‌الحجج(ع) برگزار می شود.

علاوه بر پخش این مراسم از شبکه‌های مختلف رسانه ‌ملی، دعای توسل از ماذنه مساجد و بلندگوی آستان امامزادگان و بقاع متبرکه نیز پخش می شود تا فضای شهرها و محلات معنوی شده و دل ها متوسل به ساحت نورانی حضرت باب الحوائج(ع) شود.

بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان و هیئت های مذهبی نیز به منظور حضور و مشارکت میلیونی مردم با این پویش پای کار آمده و تمهیداتی را تدارک دیده اند و حرکت وانت های مجهز به سیستم های صوتی در محلات و معابر به منظور پخش دعای توسل پیش بینی شده است.

به منظور جلب مشارکت جهانی در همراهی با این پویش، دعوت و تبلیغ آن به زبان های مختلف در شبکه های اجتماعی، فضای مجازی و پیام رسان های داخلی و غیرایرانی صورت گرفته تا در این ساعت میلیون ها نفر در سراسر کره خاکی برای رهایی از بحران جهانی کرونا و دفع بلای ناشی از آن، متوچه ساحت نورانی امام کاظم(ع) شده و دعای پرفیض توسل را قرائت کنند.

گفتنی است، پویش ملی «نجوای مردم ایران» در پشت بام و خانه های هر ایرانی امشب ساعت 20 اجرا می شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه