نگاهی بر قاب شارژر آیفون 11


نگاهی بر قاب شارژر آیفون 11

یک سایت تحقیقاتی سعی کرد تا با بررسی قاب شارژر آیفون 11 فواید ترکیب سخت‌افزار با نرم‌افزار را بسنجد.

نگاهی بر قاب شارژر آیفون 11

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در عصر حاضر گاهی اوقات این تفکر به وجود می‌آید که نرم افزار‌ها توانسته‌اند یک قدم جلوتر از سخت افزار دستگاه‌ها پیش بروند و تاثیر بیشتری بر روی آن‌ها داشته باشند.

حالا یک منبع سعی کرده با نظارت بر روی سخت افزار گوشی‌ها ارزش آن‌ها را برای مخاطبین آشکار سازد و تاثیر قطعات و کلید‌های موجود بر روی دستگاه را با کاربران در میان بگذارد. همچنین این منبع تحقیقاتی به نکات منفی و ضعف موارد مذکور نیز پرداخته است.

کلید خاموش و روشن کردن قاب گوشی آیفون ۱۱

از نگاه این سایت، کلید خاموش و روشن کردن قاب باتری دار آیفون ۱۱ آن چنان که باید خوب نیست. این کلید به دلیل نرم بودن زیاد و قرارگیری به صورت هم سطح با قاب به سختی بدون نگاه کردن قابل ردیابی و دسترسی است. با این حال در صورت دسترسی و مورد استفاده قرار گرفتن حس خوبی را به خریداران القا می‌کند.

این کلید همچنین با تمام ایرادهایی که دارد برترین قابلیت سخت افزاری الحاقی است که در حال حاضر بین محصولات موجود قرار دارد. علت این امر آن است که کلید مذکور از ویژگی برقراری ارتباط با نرم افزار بهره می‌برد. این کلید قادر است در صورت استفاده برنامه دوربین گوشی را باز کند، حتی اگر تلفن همراه مذکور در آن زمان قفل باشد.

نگاهی بر قاب شارژر آیفون 11

همچنین اگر کاربران کلید را یک بار فشار دهند، می‌توانند عکس گرفته و اگر آن را نگه دارند قادرند تا به فیلم‌برداری دسترسی پیدا کنند. این قاب حتی زمانی که باتری آن تمام می‌شود نیز قابل‌ استفاده است و کلید آن از کار نمی‌افتد. تنها مشکل برای گسترش تولید چنین محصولاتی آن است که شرکت اپل کمی بر روی چنین مسائلی سخت‌گیرانه عمل می‌کند و سعی دارد تا سلامت گوشی‌های خود را تا حد لازم حفظ کند.

از آنجا که چنین قاب‌هایی از طریق پورت شارژ دستگاه ارتباط برقرار می‌کنند شرکت اپل تا برقراری اطمینان کامل اجازه ساخت آن‌ها را صادر نمی‌کند. برای مثال این شرکت تا به حال قاب‌های شارژ را با یک سال تاخیر از انتشار گوشی‌های اصلی، برای هر مدل منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: لپ‌تاپ‌های جدید MacBook Air هفته آینده به بازار عرضه می‌شوند

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!