راز کفش های زرد


راز کفش های زرد

دسته: رمان و داستان خارجیموسیو لوئی را چه کسی کشته است؟ آخر چرا باید این شوهر مطیع، این پدر مهربان و این مرد نجیب کشته می‌شد؟ و چرا وقتی...

موسیو لوئی را چه کسی کشته است؟ آخر چرا باید این شوهر مطیع، این پدر مهربان و این مرد نجیب کشته می‌شد؟ و چرا وقتی جنازه‌اش را کشف کردند کراوات جلف قرمز رنگی به گردن و یک جفت کفش زرد به پا داشت؟
کمیسر مگره از طرف اداره پلیس جنایی پاریس مامور کشف این راز می‌شود و در پس این قتل دنیایی از نیرنگ و ریا، عشق و نفرت، تبهکاری و انسان دوستی را رو در روی خود می یابد.
ژرژ سیمنون نویسنده بلژیکی تبار، با خلق کمیسر مگره و نوشتن حدود 200 کتاب در محور این قهرمان یکی از درخشان‌ترین شخصیت‌های رمان های پلیسی را به دوستداران این نوع ادبیات عرضه کرده است.
سیمنون در کتاب‌های خود با موشکافی روانشناسانه‌ای قهرمان‌ها و حال و هوای محیط زندگی آنها را به نحوی بس ملموس در برابر خواننده قرار می‌دهد. نحوه نگرش او، ظاهر متکی بر اخلاقیات انسان را مورد تردید قرار می‌دهد. بسیاری از کتاب‌های سیمنون تاکنون به صور فیلم‌های سینمایی درآمده‌اند و در برخی از آنها ژان گابن هنرپیشه بزرگ فرانسوی نقس کمیسر مگره را ایفا نموده است.

حق تکثیر: تهران، کتاب حادثه، [۱۳].

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کتاب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس