فنگ شویی باگوا جنوب شرقی – پول و ثروت


فنگ شویی باگوا جنوب شرقی – پول و ثروت

منطقه ی پول و دارایی ها منطقه ی جنوب شرقی فنگ شویی باگوا – نقطه ی بسیار پر اهمیتی در هر فضا است و به همین سبب توصیه می شود همیشه در دکوراسیون و فنگ شویی خانه و هر دفتر کاری تا جای ممکن لحاظ شود.پس قبل از هر...

منطقه ی پول و دارایی ها منطقه ی جنوب شرقی فنگ شویی باگوا – نقطه ی بسیار پر اهمیتی در هر فضا است و به همین سبب توصیه می شود همیشه در دکوراسیون و فنگ شویی خانه و هر دفتر کاری تا جای ممکن لحاظ شود.

پس قبل از هر چیز پلان منزل یا دفتر کار را با نقشه باگوا تطبیق دهید بعد از یافتن این حوزه راهکارهای زیر را تاجای ممکن به کار ببرید.

چیدمان و دکور مناسب به معنی ایجاد فنگ شویی خوب در ناحیه‌ی پول شما است. زمانی که پول فنگ شویی شما دارای انرژی صحیح است، منزل شما (اداره و یا محل کارتان) قادر است تا انرژی مربوط به پول و ثروت را جذب کرده و در خود نگه دارد. این امر به طور قطع در زندگی شما بازتاب می‌یابد، بنابراین تلاش خود را بکنید تا این نکات را به بهترین نحو اعمال کنید.

فنگ شویی باگوا جنوب شرقی – پول و ثروتفنگ شویی باگوا جنوب شرقی – پول و ثروت

نکات مربوط به دکور در سبک فنگ شویی

عنصر فنگ شویی مربوط به فضای پولی و ثروت شما عنصر چوب است که چوب توسط آب (که موجب تقویت چوب می‌شود) و زمین (که شالوده‌ای مستحکم برای رشد چوب به وجود می‌آورد) قدرت می‌یابد.

با دکوبوم با راهکارهای تقویت این ناحیه همراه باشید…

گل و گیاه سالم و سرسبز همچون:فنگ شویی باگوا جنوب شرقی – پول و ثروتفنگ شویی باگوا جنوب شرقی – پول و ثروتدرخت پولیک بامبوی خوش‌شانسی در سبک فنگ شویییک گیاه تصفیه‌کننده‌ی هوافنگ شویی باگوا جنوب شرقی – پول و ثروتفنگ شویی باگوا جنوب شرقی – پول و ثروت

یک ویژگی آب، آینه یا تصویری از آب.

شما می‌توانید یک آب‌نمای واقعی به فضا اضافه کنید که فنگ شویی خارق‌العاده خواهد شد! آینه‌ها به عنوان درمان پولی فنگ شویی فوق‌العاده‌ای تلقی می‌شوند. شما همچنین می‌توانید تصاویر آب همانند آبشاری زیبا، دریاچه، رودخانه و یا اقیانوس را نمایش دهید. مطمئن شوید که آب تمیز بوده و در جریان است (تا اینکه گل‌آلود و راکد باشد).

بر اشکال خاصی در دکوراسیون ناحیه‌ی پولی خود تأکید کنید.

هر المان فنگ شویی به شکل‌های خاصی بیان می‌شوند، بنابراین می‌توانید انرژی مورد نظر خود را از طریق اشکال مختلف به دست آورید:

مستطیل (المان چوب)

مربع (المان خاک)

موجدار (المان آب)

خواه این اشکال به صورت قاب تصاویر باشد یا الگوهای پارچه و یا طرح کاغذدیواری، این شکل‌ها انرژی صحیحی را به فضای پولی شما می‌آورند.

تصاویری از جنگل، پارک و یا برگ‌های با طراوت سبز، درختان و علفزار و غیره

انرژی فنگ شویی از المان‌های چوبی را به وجود می‌آورند. شما همچنین می‌توانید تصاویری از چشم‌اندازهای طبیعی به ویژگی‌های خاص قرار دهید – سواحل ماسه‌ای یا کوه‌ها و دره‌ها (تا المان زمین را نشان دهید).

بهترین رنگ‌های فنگ شویی را برای تزئین ناحیه‌ی پول خود انتخاب کنید (خواه برای رنگ دیوار باشد، رنگ پارچه باشد و یا جزئیات دکوراسیون).

شما انتخاب‌های متنوعی پیش رو دارید، همچون:

سبز

قهوه‌ای

آبی

سیاه

زرد روشن یا خاکی

شما همچنین می‌توانید قطراتی از رنگ قرمز را برای فعال کردن فضا (یا تغییرات انرژی آن همچون نارنجی مرجانی، ارغوانی، بنفش و یا صورتی) به کار ببرید. مطمئن باشید که این تنها پوششی از رنگ است و رنگ اصلی دکوراسیون برای ناحیه‌ی پول در سبک فنگ شویی نیست.

با استفاده از تصاویری که نشان دهنده‌ی انرژی ثروت و فراوانی هستند، دکوراسیون را طراحی کنید.

می‌توانید از میان نمایش‌های مدرن (و یا شخصی) ثروت همچون لذت بردن افراد از یک مسافرت در یک کشتی لوکس و یا یک میز مجلل و رنگی برای یک میهمانی و غیره انتخاب کنید. شاید تصاویر واقعی از قطعات طلا بیشتر مفهوم داشته باشند و یا یک خانه در کنار آب. آن چیزی را بیابید که هر چه بیشتر انرژی ثروت را در شما برمی‌انگیزد، زیرا این امر در تمامی افراد متفاوت است.

فنگ شویی باگوا جنوب شرقی – پول و ثروتفنگ شویی باگوا جنوب شرقی – پول و ثروت

برخی از روش‌های سنتی فنگ شویی در چین باستان را برای ثروت در نظر بگیرید،

فقط مطمئن باشید که شما در حقیقت آن‌ها را دوست دارید و با دکور منزل شما همخوانی دارند. در اینجا فهرستی از برترین اقدامات سنتی فنگ شویی برای ثروت ارائه شده است:

آکواریوم فنگ شویی (و یا نشانه‌ای از یک ماهی خاص)

سکه‌های چینی

گلدان ثروت

کشتی فراوانی

بودای خندان

کریستال‌های سیترین و یا پیریت

فنگ شویی باگوا جنوب شرقی – پول و ثروتفنگ شویی باگوا جنوب شرقی – پول و ثروت

همواره انرژی را با استفاده از عطر و بوهای خوشایند، گل‌های تازه و چند عدد شمع، تازه و پرطراوت نگه دارید.

این‌ها از جمله روش‌های متعدد برای خوش‌بوتر کردن منزل خود هستند، آنچه را که به بهترین شکل برای شما مناسب است را بیابید. داشتن فضایی با روشنایی خوب و گاهی نواخته شدن آهنگ، فعال‌کننده‌های عالی برای انرژی خوب هستند. البته، لازم به ذکر است که فضای پول شما باید پاکیزه و عاری از شلوغی باشد.

تحریریه دکوبوم

منبع: .thespruce

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فنگ شویی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر