توزیع رایگان اقلام بهداشتی در روستاهای کم برخوردار زنجان از سوی هلال‌احمر


توزیع رایگان اقلام بهداشتی در روستاهای کم برخوردار زنجان از سوی هلال‌احمر

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 451 عدد مواد بهداشتی و ضدعفونی رایگان با هدف کمک به خانواده های کم برخوردار و آسیب پذیر برای مقابله با شیوع کرونا در مناطق روستایی این استان توزیع شد.

شهرام میرزایی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: اقلام بهداشتی توزیع شده در بین خانوارهای مناطق روستایی کم برخوردار شامل ماسک و دستکش یکبار مصرف هر کدام ۵۳ بسته و ۱۵ عدد نیز ژل ضدعفونی کننده بود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این اقلام مایع ضد عفونی کننده و مایع شوینده هرکدام ۱۶۵ عدد توزیع شده است.
میرزایی اظهارداشت: این اقلام بهداشتی با همکاری و تلاش های بی وقفه ۷۲ نفر از کارکنان هلال احمر و جوانان توزیع شده است.
وی تاکید کرد: هلال احمر استان زنجان با همه امکانات در حالت آماده باش بوده و فعالیت های آموزشی و آگاه سازی به منظور قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا از هیچ تلاشی برای سلامت جامعه دریغ نمی کنند.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت طبق آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از آن در حد فاصل ظهر شنبه تا یکشنبه بر اساس یافته های آزمایشگاهی، ۱۰۲۸ مورد جدید دیگر ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و جمع مبتلایان به ۲۱ هزار و ۶۳۸ بیمار رسید.

تاکنون ۷ هزار و ۹۱۳ نفر در کشور بهبود یافته‌اند و با جان باختن ۱۲۹ نفر از بیماران ، در حد فاصل این گزار با گزارش قبلی ، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به ۱۶۸۵ نفر رسید.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان از آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون هزار و ۱۴۱ نفر به صورت تجمعی در بیمارستان های این استان بستری شدند که با افزوده شدن ۲۸ مورد جدید طی روز گذشته شمار بیماران مثبت در استان به ۳۹۴ نفر رسیده است و ۲۵ نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی