بررسی و نظارت مستمر بر کمپ‌های گردشگری آذربایجان شرقی


بررسی و نظارت مستمر بر کمپ‌های گردشگری آذربایجان شرقی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از بررسی و نظارت مستمر بر کمپ‌های گردشگری استان توسط تیم‌های نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد.

احمد حمزه‌زاده ضمن اعلام این خبر، گفت: طبق مصوبات کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی مقابله با کرونا استان، هرگونه استقرار و برپایی چادر در کمپ‌های گردشگری استان ممنوع است.

وی افزود: با توجه به این‌که ممنوعیت ابلاغ شده در راستای حفظ سلامتی هموطنان است، لذا تیم‌های نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر به طور مستمر بازدیدهایی را از کمپ‌های گردشگری استان به عمل می‌آورند.

وی با اشاره به این‌که در هیچ کدام از کمپ ‌های گردشگری اسکان‌ گردشگران مشاهده نشده است، ادامه داد: طی بازدید تیم‌های نظارتی، تا کنون هیچ موردی از اسکان در کمپ‌ها ثبت نشده، همچنین در این راستا تیم‌های نظارتی از مکان‌های عمومی نظیر نمازخانه‌ها و بوفه کمپ‌ها بازدیدهای مستمری دارند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، حمزه‌زاده در خاتمه، اظهار کرد: طی این بازدیدها وضعیت سرویس‌های بهداشتی نیز مورد بررسی قرار گرفت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به اماکنی که لازم به رعایت آن داشتند، الزام شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !