والپیپر رسمی هواوی پی 40 را از اینجا دانلود کنید


والپیپر رسمی هواوی پی 40 را از اینجا دانلود کنید

کمپانی Huawei پرچمداران سری P40 را در تاریخ هفتم فروردین ماه معرفی خواهد کرد. پیش از آن اما بد نیست با والپیپر رسمی هواوی پی 40 آشنا شویم. تاکنون شاهد افشاگری‌های زیادی درباره اعضای خانواده هواوی پی 40 بودیم. تازه‌ترین مورد، والپیپر رسمی این گوشی‌هاست که توسط Ishan Agarwal در توییتر منتشر شده است. البته... نوشته والپیپر رسمی هواوی پی 40 را از...

کمپانی Huawei پرچمداران سری P40 را در تاریخ هفتم فروردین ماه معرفی خواهد کرد. پیش از آن اما بد نیست با والپیپر رسمی هواوی پی 40 آشنا شویم.

تاکنون شاهد افشاگری‌های زیادی درباره اعضای خانواده هواوی پی 40 بودیم. تازه‌ترین مورد، والپیپر رسمی این گوشی‌هاست که توسط Ishan Agarwal در توییتر منتشر شده است. البته تصویر اصلی با رزولوشن 3218 در 1525 پیکسل، 7 مگابایت حجم دارد و می‌توانید از لینک گوگل درایو دانلود کنید.

والپیپر رسمی هواوی پی 40 را از اینجا دانلود کنیدوالپیپر رسمی هواوی پی 40 را از اینجا دانلود کنید

پرچمداران سری P هواوی که در نیمه نخست سال عرضه می‌شوند، به داشتن دوربین‌های فوق‌العاده معروف‌اند؛ مدل‌های امسال هم از این قاعده مستثنی نیستند. با توجه به اطلاعات فاش شده، حداقل روی کاغذ عملکرد دوربین هواوی پی 40 پریمیوم ادیشن در حد و اندازه سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا خواهد بود. البته برای کسب اطلاعات دقیق‌تر، باید منتظر رونمایی از آن‌ها در روز پنجشنبه باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !