توپ بازی سارقان خانه های ویلایی شهرک غرب کار دستشان داد


توپ بازی سارقان خانه های ویلایی شهرک غرب کار دستشان داد

حوادث رکنا: رئیس کلانتری 134 شهرک قدس (غرب) از دستگیری 2 سارق منزل و اعتراف به 10 فقره سرقت خبر داد .

به گزارش رکنا، سرهنگ "ضرغام آذین" گفت: ساعت 21:30 دقیقه دوم فروردین ماه ماموران کلانتری 134 شهرک قدس در حال گشت زنی در محدوده کلانتری بودند که با دو مرد در حال توپ بازی در منزل ویلائی مواجه می شوند.

رئیس کلانتری 134 شهرک قدس تصریح کرد: بلافاصله گشت انتظامی کلانتری برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و سارقان با دیدن خودروی گشت کلانتری از محل متواری و سعی کردند با فرار در خیابان های فرعی از محل متواری شوند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان توجهی به فرمان های ایست پلیسی نمی کردند، افزود: برای جلوگیری از فرار متهمان ماموران کلانتری چند تیر هوائی شلیک و هر دو سارق را در یک عملیات پلیسی، دستگیر کردند.

وی عنوان کرد: در بازرسی بدنی از سارقان تعدادی ابزار سرقت و تعدادی دسته کلید و چند قبضه سلاح سرد کشف و هر دو متهم به کلانتری انتقال یافتند.

سرهنگ آذین توضیح داد: هر دو متهم ضمن اقرار به قصد خود در خصوص سرقت از منزل ویلایی به 10 فقره سرقت از منازل اعتراف کردند و کلیه مال باختگان در 24 ساعت گذشته شناسایی شدند.

این مقام پلیسی در پایان اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی هر دو سارق برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)