سخنگوی وزارت خارجه درگذشت «سیداحمدی زاویه» را تسلیت گفت


سخنگوی وزارت خارجه درگذشت «سیداحمدی زاویه» را تسلیت گفت

سخنگوی وزارت خارجه درگذشت زنده یاد «سیداحمدی زاویه» از روزنامه‌نگاران باسابقه و عضو شورای سردبیری خبرگزاری فارس را به خانواده، همکاران و جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت گفت.

سخنگوی وزارت خارجه درگذشت «سیداحمدی زاویه» را تسلیت گفت

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، «سید عباس موسوی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) در پیامی درگذشت زنده یاد سید عبدالله سید احمدی زاویه از روزنامه‌نگاران باسابقه و عضو شورای سردبیری خبرگزاری فارس را به خانواده و همکاران او و جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و غفران و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت کرد.

«سیدعبدالله سیداحمدی زاویه» از روزنامه‌نگاران باسابقه کشور و سردبیر شیفت بامدادی خبرگزاری فارس که به ویروس کرونا مبتلا شده بود، ظهر امروز (دوشنبه) در بیمارستان بقیةالله تهران درگذشت.

زاویه کار روزنامه‌نگاری را از سال‌های میانی دهه ۶۰ آغاز کرد.

وی پس از طی دوره‌های آموزش عکاسی در سال‌های ابتدایی فعالیت خود به عکاسی خبری در روزنامه رسالت مشغول بود، اما بعد‌ها به نوشتن روی آورد و خبرنگاری را به عنوان حرفه اصلی خود انتخاب کرد. زاویه در روزنامه‌های بسیاری از جمله رسالت، جام‌جم، وطن امروز و جوان آثار خود را منتشر کرده و بیش از ۱۵ سال در خبرگزاری فارس در سمت‌های مختلف مشغول به کار بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق