همانطور که شما هم می دانید همه ی خانواده ها در هنگام تهیه وسایل سیسمونی و قبل از تولد نوزاد اقدام به خرید ساک لوازم نوزاد میکنند چرا که این وسیله یکی از ضروری ترین وسایلی است که به کمک پدر و مادر خواهد آمد .

مطمئنا برای شما نیز پیش آمده و یا پیش خواهد آمد که بخوهید به همراه نوزاد خود منزل را ترک کنید و به مهمانی ، مسافرت و یا یک گردش کوتاه بروید .در این مواقع شما نیاز دارید تا وسایل مختلف و ضروری نوزاد را با خود حمل کنید وسایلی مانند پوشک ، شیشه شیر ، شیر خشک ، و...

چرا که در مواقع بسیاری پیش خواهد آمد که شما مجبور میشوید در بیرون از منزل به نوزاد خود شیر بدهید و یا پوشک آن را تعویض کنید . جابه جایی و حمل این وسایل ضروری بدون داشتن ساک لوازم نوزاد خوب کار چندان راحتی نیست . همچنین ممکن است دردسر های زیادی نیز متوجه شما شود که در ادامه به آن ها نیز خواهیم پرداخت .

یک کیف وسایل نوزاد خوب چه کاربردی دارد ؟

ساک لوازم نوزاد چیست ؟

همانطور که قبل تر نیز گفتیم یک ساک لوازم نوزاد خوب به شما کمک میکند که بسیار راحت تر وسایل نوزاد خود را جا به جا کنید .

در مواقعی ممکن است وسیله ای را فراموش کنیم اما یک کیف وسایل کودک با داشتن قسمت های مخصوص هر وسیله ما و خالی بودن آن ، ما را از فراموش کردن آن وسیله آگاه خواهند کرد .

حمل و نقل غیر اصولی وسایل نوزاد در دراز مدت میتواند باعث صدمات جدی به ستون مهره ها و شانه های پدر و مادر مخصوصا مادر ها شود اما اگر ما این وسایل را به شکلی استاندارد حمل کنیم که فشار بیشتری ایجاد نشود میتوانیم از این مشکلات و صدمات در امان بمانیم .

ساک های لوازم کودک در چه مدل هایی هستند ؟

این کیف و ساک های لوازم نوزاد توسط برند های مختلف و به شکل های مختلفی تولید میشوند .

برای مثال مدل کوله ای یکی از مدل هایی است که چندسالی است وارد بازار شده و تا حدودی نیز مورد استقبال قرار گرفته است .

ساک های معمولی و دسته دار نیز که از محبوب ترین و قدیمی ترین مدل هایی است که در این سالها توسط مادران سراسر جهان استفاده شده است .

چند برند معروف کیف وسایل نوزاد در ایران

ساک لوازم نوزاد نیز یکی از آن محصولاتی است که توسط شرکت های مختلفی در سراسر جهان تولید و عرضه میشود .

این ساک های بر اساس کیفیت آنها و همچنین برند سازنده آنها قیمت های مختلفی نیز دارند .

چند برند معروف کیف وسایل نوزاد در ایران :

ساک لوازم نوزاد کالرلند کیف وسایل نوزاد چیکو ساک وسایل لمون کیف وسایل نوزاد دلیجان

بهترین فروشگاه های اینترنتی ساک لوازم نوزاد کدام اند ؟

ساک لوازم نوزاد چیست ؟

اگر شما قصد خرید ساک لوازم نوزاد خوب و با کیفیتی را دارید حتما این بخش را با دقت مطالعه کنید .

خوشبختانه امروزه ما میتوانیم محصولات مورد نیاز خود را به دو صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنیم که هر کدام از آنها مزیت های خاص خود را دارند برای مثال فروشگاه های اینترنتی ارسال سریع ، قیمت مناسب تر ، ضامنت های معتبر تر و محصولات متنوعی دارند .

فروشگاه های حضوری نیز امکان مشاهده بهتر محصول و تحویل حضوری را برای شما فراهم میکنند .

با این وجود ما قصد داریم دو فروشگاه معتبری که در میان کالاهایشان ساک لوازم نوزاد نیز وجود دارد را به شما معرفی کنیم .

اولین فروشگاه ، فروشگاه اینترنتی مادرآن است که به صورت تخصصی در زمینه واردات ، پخش و عرضه محصولات مادر و کودک فعالیت میکند .این فروشگاه یکی از معروف ترین فروشگاه های اینترنتی در این زمینه است که از ویژگی های مثبت آن میتوان به عرضه کالاهای اورجینال ، قیمت مناسب محصولات ، ضمانت سلامت و اصالت کالا ، ارسال بسیار سریع و ... اشاره کرد .

فروشگاه دومی که نام آن برای همه آشناست دیجی کالا می باشد که به احتمال خیلی زیاد در دیجی کالا نیز میتوانید این محصولات را پیدا کنید هر چند که توصیه ما همان فروشگاه مادران است .

ساک لوازم نوزاد دوقلو

ساک لوازم نوزاد چیست ؟

چک لیست کیف پوشک: چه چیزی را در کیسه پوشک بسته بندی کنید
شعار جدید مادر؟ آماده باشید! ما لیست ضروریات کیف پوشک را در لیست شما قرار داده ایم.
عکس پروفایل
نویسنده کمک کننده
به روز شده
فوریه 2019
مامان کیسه پوشک را نگه می دارد و کودک را در کالسکه می گذارد
عکس: ناتالیا کنجکاو

مادران جدید: با بهترین دوست جدید کیف وسایل کالرلند خود ملاقات کنید ، دوستانی را که دوست دارید به طور جدی خواهان آن باشید. همه. . زمان. اگر شما و کودک بدون جاده به جاده برخوردید ، حدس می زنیم که شما روی ترمزها شلاق بزنید و چرخش U به دست آورید ، فقط می توانید به خانه برگردید و آن را بازیابی کنید. ما در مورد کیف پوشک شما صحبت می کنیم. آن را یک پتو امنیتی برای والدین یا یک کیف پول ساک لوازم دوقلو مادر برای استروئیدها در نظر بگیرید. هرچه زندگی با تمام وجود داشته باشد ، از اعراض غیرقابل فهم گرفته تا گرفتگی های ناگهانی گرسنگی ، بله ، پوشک های پوسته پوسته ، یک کیسه بهمراه بسته بندی شده که بر روی شانه های شما می چسبد (و گیره هایی که به راحتی روی پرسه زن می روند) می تواند شرایط کثیف را از بین ببرد. در اینجا ، چک لیست کیف پوشک قابل اطمینان شما برای اطمینان از همه ملزومات کیف پوشک شما در واقع آن را درون کیسه قرار می دهد.

ملزومات کیف پوشک
سعی می کنید بفهمید که چه چیزی را بسته بندی کنید ، و چه می توان منطقاً عقب ماند؟ وقتی خارج از خانه هستید و در مورد آن ، ذهنیت خود را با همه مواردی که می خواهید (و باید) انجام دهید ، با کودک انجام دهید. برای شروع کار ، این ساک لوازم نوزاد کالرلند مواردی است که تقریباً همه مادران باید در لیست چک کیف پوشک خود داشته باشند.

پوشک. برای امنیت بیشتر به شما نیاز به یک پوشک برای هر دو ساعت خارج از خانه دارید - و شاید چند مورد اضافی. دستمال مرطوب. به دنبال یک بسته سفر مناسب باشید ، یا دستمال مرطوب بچه را در کیسه پلاستیکی ساندویچی نگه دارید. آنها وظیفه همه ملزومات کیف دستی پوشک را دارند ، مثلاً بعد از استفاده در یک سرویس بهداشتی عمومی ، دستمال مرطوب ، دست و دست و پد تعویض آن مفید است.

ساک لوازم کالرلند

کرم / پماد کودک. با لوله‌های مسافرتی فضای خود را ذخیره کنید. تغییر پد. حتی اگر کیف شما با یکی باشد ، ممکن است متوجه شوید که به چیزی کمی بزرگتر احتیاج دارید. کیسه های خالی کوچک. از این ها برای پوشک های پوست آلوده استفاده کنید (اگر یکبار مصرف هستند ، اگر پارچه هستند) و لباس به خانه بیاورید. این موارد همچنین برای پستانک کننده ها و نوک پستان ها استفاده می شود. پستانکها اگر از آنها استفاده می کنید ، در یک کیسه تمیز به همراه نوک سینه های بطری اضافی نگهداری کنید تا همه چیز بهداشتی شود. پارچه / روتختی به همان اندازه که فکر می کنید نیاز دارید ، پرتاب کنید و سپس چند مورد دیگر اضافه کنید. ضدعفونیکننده دست. از آنجا که شما نمی دانید چه کسی دیگری قبل از تغذیه یا تغییر کودک ، آنچه را لمس کرده اید ، لمس کرده است. غذای کودک. چه این فرمول و بطری شیرخوار ، شیر پستان پمپ شده یا غذای قیمت ساک وسایل کودک کالرلند کودک باشد ، بفهمید چه مقدار خوراک مورد نیاز شماست و به همین ترتیب بسته بندی کنید. البته ، برای کودکان نو پا ، شما همچنین می خواهید مقداری آب اضافه کنید. ایلنا تغییر لباس. یا دو. زیرا تف کردن اتفاق می افتد. و بطری های ضد انفجار و نشتی. یک جفت جوراب اضافی را در حالی که کنار آن هستید پرتاب کنید. کلاه خواه یک کودک تابستانی یا زمستانی داشته باشید ، برای جلوگیری از آفتاب یا سرماخوردگی به یک قله مناسب فصلی نیاز خواهید داشت. ضد آفتاب. برای افراد کوچک 6 ماه و بالاتر ، اگر در یک قدم ساک وسایل چیکو زدن یا پارک هستید ، در بعضی از ضد آفتاب ها پرتاب کنید. از نوزادان جوانتر با کلاه یا پتو برای سایه محافظت کنید. پتو سبک. مهم نیست که چه فصلی باشد ، همیشه خوب است که یک وعده اضافی برای نسیم های غیر منتظره و رستوران های پیش پا افتاده داشته باشید. آنها همچنین سایه بان کودک از خورشید مفید هستند.

جمع بندی نهایی خرید ساک وسایل کودک

در نهایت امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعات خوب و مفیدی برای شما در زمینه کیف وسایل کودک فراهم کرده باشیم . در هنگام خرید این محصول حتما به کیفیت ، قیمت ، ابعاد و برند تولید کننده آن توجه بفرمایید