ستاد اجرایی فرمان امام 3 هزار بسته بهداشتی در گلستان توزیع کرد


ستاد اجرایی فرمان امام 3 هزار بسته بهداشتی در گلستان توزیع کرد

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان گفت: از بدو شیوع ویروس کرونا تاکنون این ستاد بیش از 3 هزار بسته بهداشتی را در مناطق کم‌برخوردار گلستان توزیع کرده است.

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدمهدی سلمان‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با همکاری بنیاد احسان و گروه‌های جهادی تاکنون بیش از 3 هزار بسته بهداشتی را تهیه و در مناطق کم‌برخوردار توزیع کرده است.
وی تصریح کرد: این بسته‌ها شامل 10 عدد ماسک، مواد ضدعفونی کننده سطوح و ژل ضدعفونی کننده دست است.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی و مراکز خیریه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از بدو شیوع این ویروس با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف مانند مراکز خیریه، سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های جهادی برای حفظ و تامین سلامت برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا در کنار مردم بوده است.
وی خاطرنشان کرد: چند تیم حافظان سلامت از طرف این ستاد تشکیل شده تا هشدارهای بهداشتی و رعایت موارد بهداشتی در مناطق کم‌برخوردار را اعلام کرده و مشاوره‌های روانشناسی در راستای آرامش خاطر مردم ارائه کند.
سلمان‌زاده گفت: به منظور جلوگیری از کمبود موارد بهداشتی مانند ماسک این ستاد اقدام به راه‌اندازی تولید ماسک خانگی کرده و با همکاری نیروهای بهداشتی و درمانی در مناطق کم‌برخوردار توزیع کرده است.
وی با اشاره به ارائه خدمات مختلف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوادث گوناگون به مردم خاطرنشان کرد: در کنار ارائه خدمات بهداشتی به مردم بی‌بضاعت این ستاد اقدام به توزیع بسته‌های موادغذایی شامل روغن، برنج، چای، قند ماکارونی و دیگر اقلام ضروری در مناطق کم‌برخوردار کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی