رایزنی در مسکو برای لغو تحریم‌های آمریکا علیه ایران


رایزنی در مسکو برای لغو تحریم‌های آمریکا علیه ایران

مسکو - ایرنا - سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو در ملاقات با شخصیت ها و مقامات دولتی، پارلمانی، دانشگاهی و مذهبی روسیه، ضمن تشریح تاثیر تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران ، بر ضرورت لغو این تحریم ها تاکید کرد.

همزمان، سفیران و روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف با انجام ملاقات ها، مصاحبه ها و نوشتن مقالات در رسانه های مختلف، نقش بسزایی در تنویو افکار عمومی جهان نسبت به سیاست های ضدبشری دولت ترامپ علیه ملت ایران و ضرورت لغو تحریم های غیرقانونی به ویژه در دورانی که ویروس کشنده کرونا کشورهای جهان از جمله ایران را با خطرهای زیادی مواجه کرده ، داشته اند و این پویش دیپلماتیک در سطح جهان با هدف رسوا کردن رویکردهای دروغین و ضدبشری کاخ سفید ادامه دارد.

کاظم جلالی همچنین در ملاقات هایی که با سفرای کشورهای مختلف مقیم مسکو انجام داده، تلاش کرده پرده از چهره واقعی و ضد بشری مقامات واشنگتن و تاثیر تحریم ها به ویژه در زمینه دارویی بر روند درمان مبتلایان به کرونا بردارد.

یوری اوشاکوف دستیار رئیس جمهوری روسیه در گفت‌وگوی تلفنی با جلالی بر مخالفت جدی مسکو با تحریم های آمریکا علیه ایران، بخصوص در شرایط مبارزه ایران با کرونا تاکید کرد.

سناتور ایگور ماروزوف نماینده شورای فدراسیون در ملاقات سفیر ایران در مسکو، تحریم‌های یکجانبه آمریکا را ابزاری برای اعمال فشار به کشورهای مستقل دانست و این گونه اقدامات را مغایر با قوانین بشردوستانه توصیف کرد.

ماروزوف همچنین اظهار داشت اعطای کمک های بیشتر به ایران در دست بررسی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط