تازه ترین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و جانباختگان کرونا در کشور/ جان باختگان به 1934 نفر رسید/نقش گروه های خونی در احتمال ابتلا به کرونا


جهانپور گفت: در طول 24 ساعت گذشته، 122 نفر جان خود را از دست دادند و مجموع درگذشتگان این بیماری در کشور به 1934 نفر رسید.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۲۴ هزار و ۸۱۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و هزار و ۹۳۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۸ هزار و ۹۱۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور روز سه شنبه درباره آخرین وضعیت ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از آن بیان کرد: بر اساس یافته های آزمایشگاهی از ظهر دیروز تا امروز، ۱۷۶۲ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و تعداد مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۴۸۱۱ نفر رسید.

وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون ۸۹۱۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده‌اند و این روند روز به روز در حال افزایش است.

جهانپور گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۲ نفر جان خود را از دست دادند و مجموع درگذشتگان این بیماری در کشور به ۱۹۳۴ نفر رسید.

وی بیان کرد: تا صبح امروز بیش از ۴۱ میلیون نفر در غربالگری کرونا و طرح بسیج ملی مقابله با کرونا مشارکت کرده‌اند. توصیه وزارت بهداشت ادامه مشارکت مردم در سامانه salamat.gov.ir است.

نقش گروه های خونی در احتمال ابتلا به کرونا

تازه ترین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و جانباختگان کرونا در کشور/ جان باختگان به 1934 نفر رسید/نقش گروه های خونی در احتمال ابتلا به کرونا

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

خودرو‌های ۱۰۰ میلیونی در بازار کدامند؟ | 1.7 هزار بهای نجومی طلا نتیجه تقاضای مستمر سرمایه‌گذاران | 3.0 هزار نکات تازه‌ای که باید در مورد کرونا بدانید/آماده موج دوم کرونا باشیم | 1.9 هزار تازه‌ترین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و جان‌باختگان کرونا در کشور | 2.7 هزار اخطار پدافند هوایی ارتش به یک فروند جنگنده F-۱۸ | 2.5 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟