محسن قاسمی کما را ضربه کرد


محسن قاسمی کما را ضربه کرد

پدر محسن قاسمی می‌گوید: پسرش پس از نزدیک به دو ماه از کما خارج شده است.

خبرگزاری ایسنا: پدر محسن قاسمی می‌گوید: پسرش پس از نزدیک به دو ماه از کما خارج شده است.

جهانگیر قاسمی اظهار کرد: محسن ۱۰ بهمن برای ترک اعتیاد به کمپی در بروجرد رفت که آنجا به دلایل نامعلوم مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به کما رفت.

وی ادامه داد: پس از اینکه چند روز در بیمارستان آیت‌الله بروجردی بود به بیمارستان خصوصی لاله اعزام شد و خوشبختانه یکی دو روزی می‌شود که از کما خارج شده است.

قاسمی با بیان اینکه محسن در حال حاضر نمی‌تواند صحبت کند، افزود: فقط چشم‌هایش را باز کرده و به اطراف توجه می‌کند و وقتی در مورد اینکه چرا با او درگیر شده‌اند، سوال می‌پرسیم اشک از چشم‌هایش جاری می‌شود.

وی یادآور شد: چند نفر ناجوانمردانه با پسرم درگیر شده بودند و طبق نامه پزشکی قانونی؛ محسن از ۲۶ ناحیه آسیب دیده بود و شاهدان می‌گویند با چوب بدجور به سرش ضربه زده‌اند و بعد از آن به کما رفته است.

قاسمی تصریح کرد: آن کمپ با فک پلمب فعالیت می‌کرد و ما از این موضوع خبر نداشتیم و ضاربان هم با وثیقه ۹۰ میلیون تومانی آزاد شده‌اند!

پدر قهرمان اسبق کشتی فرنگی آسیا در پاسخ به پرسش ایسنا که هزینه‌های بیمارستان خصوصی چقدر است و آیا مشکلی برای پرداخت آن ندارید؟ گفت: هزینه که زیاد است و مبلغ دقیق آن را نمی‌دانم اما شاید حدود ۴۰۰ میلیون تومان در مجموع هزینه داشته باشد. خدا را شکر وضعیت مالی بدی نداریم اما واقعیتش پرداخت این مقدار پول از عهده خانواده ما خارج است و انتظار داریم وزارت ورزش، فدراسیون کشتی و پهلوانان ما را کمک کنند.

وی بیان کرد: محسن متولد سال ۱۳۷۱ است و ۱۲ سال از عمرش را در اردوهای تیم ملی بوده و اگر در دام اعتیاد گرفتار نمی‌شد حالاحالاها می‌توانست افتخارآفرینی کند.

قاسمی در پایان گفت: پسرم را سالم به کمپ ترک اعتیاد تحویل دادم و جنازه تحویل گرفتم و امیدواریم مسئولان قضایی اجازه ندهند حق قهرمان این مملکت پایمال شود.

به گزارش ایسنا، محسن قاسمی که سابقه قهرمانی آسیا در وزن ۷۵ کیلوگرم و قهرمانی جام جهانی کشتی فرنگی به همراه تیم ملی را در کارنامه دارد، ۱۰ بهمن برای ترک اعتیاد به کمپی در بروجرد می‌رود اما چند روز بعد در آنجا مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل