دانلود مطرب و هیاهوی آن در وب سایت کاران مووی به همراه پشت صحنه رایگان:

این کار زیبا پرفروشترین فیلم تاریخ سینمای ایران شده است پیشنهادی کاران مووی

خلاصه ای از داستان فیلم:

ابراهیم (پرویز پرستویی)، خواننده ایست که پیش از انقلاب، مشغول به فعالیت است و با وقوع انقلاب، به علت شیوه کاری ویژه اش، از کار بی کار میشود و با شرایط سختی دست و پنجه نرم میکند تا اینکه بالاخره، بخت در خانه او را میزند و به یک باره فرصتی طلایی برای اجرای کنسرتی در ترکیه را به دست می آورد و ... .

کارگردانی و تهیه کنندگی این فیلم را مصطفی کیایی بر عهده دارد. و بازیگران مشهور و محبوبی مثل پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، محسن کیایی، عایشه گل جوشکن و جسین امیدی در این فیلم نقش آفرینی کردند.

دانلود فیلم جدید ایرانی کمدی KaranMovie

اگر به دنبال تماشای یک فیلم ایرانی جذاب در ترکیه (با حال و هوایی که در آن کشور وجود دارد!) و در عین حال جنجالی در فضای کشور هستید، ⭐ دانلود فیلم کمدی مطرب ⭐ می تواند گزینه بسیاری عالی و سرگرم کننده ای برای شما باشد.

جالب است اینرا هم بدانید که نرخ فروش این فیلم بسیار بالا بوده است و فقط در 2 روز ابتدایی اکران خود، توانست مبلغ یک میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان به فروش برساند

دانلود فیلم جدید ایرانی کمدی KaranMovie

✅ فیلم های ایرانی کمدی اجتماعی:

اغلب ما ایرانی ها، ⭐ فیلم های ایرانی کمدی اجتماعی⭐ را دنبال می کنیم و سینمای ایران هم در این زمینه خوب و قدرتمند ظاهر شده است و آثار قابل توجهی را تولید کرده. برای آشنایی بیشتر با این فیلم ها، به چند نمونه ای که هرگز نباید از دست بدهید، اشاره می کنیم؛

دانلود فیلم جدید ایرانی کمدی KaranMovie

رحمان 1400:

رحمان، آبدارچی یک شرکت است و با مراجعه به پزشک، از مرگ زود هنگامش با خبر شده و حالا که رحمان هیچ چیزی برای از دست دادن ندارد، نقشه هایی عجیب و غریب برای سود بردن خانواده اش دارد و که یک سر این نقشه ها، به روسای همان شرکتی رحمان در آن مشغول به کار است بر می گردد ... .

رحمان 1400 فیلمی طنز و پر از بازیگران حرفه ای است که در قالبی طنز به بیان اختلاف طبقاتی پرداخته است و تماشای آن واقعا خنده دار و لذت بخش خواهد بود.در ضمن بازیگران این فیلم را، هنرمندان پر افتخاری همچون مهران مدیری، محمد رضا گلزار، سعید آقاخانی، بهرام افشار، ساره بیات و یکتا ناصر تشکیل می دهند.

دانلود فیلم جدید ایرانی کمدی KaranMovie

2) مشت آخر :

یک پیرمرد کاراته باز او امرار معاش، به فروتنی تظاهر می کند و با دستیار خودش در خیابان ها دعوای سوری میکند تا مردم به او کمک کنند و در این شلوغی دستیارش مشغول به زدن جیب مردم میشود تا اینکه ... . بازیگران فیلم مشت آخر:

مهدی فخیم زاده، آتنا مهیاری،گوهر خیراندیش، گلناز خالصی،حمیدرضا قلی خانی، احمد نجفی و رامین راستاد. نویسندگی و کارگردانی این فیلم را خود مهدی فخیم زاده بر عهده داشته است و تهیه کنندگی آن با سید حامد حسینی بوده است.

دانلود فیلم جدید ایرانی کمدی KaranMovie

3) کلوپ همسران :

کلوپ همسران فیلمی است که موضوع و نام آن واقعا جالب و جذاب است. سه مرد متمول و به اصطلاح زن زلیل که به دنبال فرار از همسران خود هستند، با یم خواننده پاپ زیرزمینی به جزیره کیش میروند و نقشه ای برای ربوده شدن خودشان میکشند، غافل از آنکه آنها از خیلی چیز ها بی خبر اند ... .

بازیگران فیلم کلوپ همسران :

محمدرضا شریفی نیا – گوهر خیر اندیش – محمدرضا هدایتی – بیژن بنفشه خواه – شقایق فراهانی – علی انصاریان – لادن مستوفی – میترا حجار

✅ تماشای فیلم ایرانی، لذتی که دانش و دانایی ما را هم افزایش می دهد:

شاید برای عده ی کمی عجیب به نظر برسد که گفته می شود؛ ما با دیدن فیلم و سریال، می توانیم سطح دانش خودمان را به شدت افزایش دهیم.

یکی از پرطرفدار ترین تفریح هایی که می تواند به ما آموزش و تجربه بیاموزد، تماشای فیلم و سریال است. شاید برخی تماشای فیلم و سریال را بیهوده بدانند، اما حقیقت آن است که صنعت فیلم سازی، صرفا برای تفریح و وقت گذرندان تولید نشده و ما هنگامی که به تماشای فیلم مشغول هستیم، نه تنها از تماشای سکانس های آن لذت می بریم، بلکه در حال یادگیری و کسب دانش نیز هستیم، البته به شرط آنکه فیلم های درستی را انتخاب کنیم و با دقت تماشا کنیم.

دانلود فیلم سینمایی ایرانی ⭐ و تماشای آنها، گزینه ای دائمی برای ما ایرانی هاست تا از لحظات خود بهترین استفاده را ببریم و خاطره هایی به یاد ماندنی را در کنار خانواده و یا دوستانمان رقم بزنیم.

دانلود فیلم جدید ایرانی کمدی KaranMovie

از همین جهت، کاران مووی بستری فوق العاده ایده آل را برای شما آماده کرده است تا بتوانید به سادگی سراغ دانلود فیلم و سریال های ایران و جهان بروید و از تماشای آنها لذت برده و صد البته، دانش و دانایی های خود را ارتقا ببخشید.

✅ سریال کمدی و اجتماعی موچین:

جمله ای که در وصف این سریال طنز گفته می شود: آیا منصفانه است که دنیایمان به قدری کوچک باشد که آدم های تکراری را 100 بار در روز ببینیم و یا به اندازه ای بزرگ باشد که نتوانیم کسی را که دوستش داریم، فقط برای یک بار ببینیم؟!! در این سریال کسانی نشان داده میشوند که تصور میکنند دنیایی کوچک دارند و از آن خسته اند و این در حالی است که آنها در اشتباهند و در ادامه بر اثر اتفاقاتی که خواهد افتاد تصورات جدیدی پیدا می کنند.

دانلود سریال طنز موچین⭐ که ژانر کمدی و درام دارد، برای خانواده های ایرانی می تواند جذابیت و آموزندگی مناسبی داشته باشد که با تماشای آن قطعا لحظاتی شاد و شیرین رقم خواهد خورد.

دانلود فیلم جدید ایرانی کمدی KaranMovie

بازیگران و عوامل سریال طنز موچین:

در این سریال بازیگران بسیاری کار کرده اند و بازیگران حرفه ای و پر سابقه ای مثل حمید لولایی، مرجانه گلچین، مهران رجبی، علی صادقی و شهره لرستانی نقش آفرینی قدرتمندی داشته اند.

کارگردانی سریال موچین بر عهده حسین تبریزی بوده است و میثم آهنگری نیز تهیه کنندگی آنرا بر عهده داشته است.

شما با مراجعه به رسانه کاران مووی، می توانید از جدید ترین فیلم و سریال ها مطلع شوید و با بهترین کیفیت ها و آن هم به طور رایگان آنها را دانلود نمایید.