نیازمند درک شرایط بحران توسط مردم هستیم


نیازمند درک شرایط بحران توسط مردم هستیم

سرپرست فرمانداری درمیان گفت: مردم باید به شرایط درک و آگاهی لازم برسند تا در زمان بحران که در خطر هستیم، به توصیه‌ها و پیشنهادات بهداشتی خودجوش عمل کنند.

حسینعلی بخشی، روز گذشته ۶ فروردین در ششمین جلسه ستاد کرونای شهرستان درمیان اظهار کرد: برای رسیدن به شرایط بهداشتی بهتر نیازمند مشارکت اجتماعی مردم در شرایط کنونی هستیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مردم باید برای شکست کرونا با کادر درمانی همراه و همدل بوده و بدون توجه به شایعات و اخبار غیر موثق در خانه‌های خود بمانند.

سرپرست فرمانداری درمیان بیان کرد: سیر سعودی شیوع بیماری کرونا در استان نشان دهنده سرایت بالای کرونا ویروس است لذا باید موارد بهداشتی رعایت و ارتباطات اجتماعی کمتر شود.

بخشی گفت: برخی مطالبات در شهرستان شکل گرفته و در فضای مجازی منتشر می‌شود که در حیطه اختیارات ستاد مقابله با کرونای شهرستان نیست و باید در ستاد ملی مصوب شود، اما آنچه امروز در خصوص قرنطینه و غربالگری در مبادی ورودی و محدودیت ها موجود است، تابع ستاد ملی مقابله با کرونا است و هیچ شهرستان و استانی نمی‌تواند اقدامی خاصی و غیر از این مصوبات داشته باشند.

وی اظهار کرد: مردم باید به شرایط درک و آگاهی لازم برسند تا در زمان بحران که در خطر هستیم، به توصیه‌ها و پیشنهادات بهداشتی خودجوش عمل کنند.

سرپرست فرمانداری درمیان خاطرنشان کرد: خود مراقبتی و خود کنترلی را باید پذیرفت و نباید همواره اجباری در کار باشد، بلکه باید فرهنگ رعایت موارد بهداشتی در شخص نهادینه شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان