بخشی از ساختمان جدید بیمارستان فیروزآبادی در آستانه بهره برداری است


بخشی از ساختمان جدید بیمارستان فیروزآبادی در آستانه بهره برداری است

با تلاش صورت گرفته در راستای افزایش خدمات درمانی در شهرستان ری و تخصیص اعتبارات لازم، بخش جدید بیمارستان فیروزآبادی با ظرفیت ۳۲۰ تخت درمانی در آستانه بهره برداری است.

به گزارش زنان خبر، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری اظهار داشت: در شهرستان ری با توجه به جمعیت و گستردگی جغرافیایی می بایست خدمات درمانی مطلوبی به شهروندان ری ارائه شود که در این راستا با تلاش صورت گرفته و تخصیص اعتبارات لازم، تعدادی از طبقات بخش جدید بیمارستان فیروزآبادی در آستانه بهره برداری است.

معاون استاندار تهران افزود: روند آماده سازی بخش جدید بیمارستان فیروزآبادی که با ۹۰ درصد پیشرفت کار به دلیل نبود اعتبارات لازم متوقف شده بود با تخصیص اعتبارات لازم و عقد چندین قرارداد در جهت تامین و نصب دستگاههای تخصصی با تلاش شبانه روزی بیش از ۲۰۰ نیروی تخصصی و جهادی در حال تکمیل است و تا این لحظه اتاق ها و تخت های درمانی تجهیز و ۵۰ عدد مانیتور تشخیص علائم حیاتی نصب شده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: بر اساس قرارداد منعقد شده دستگاه های اکسیژن ساز نیز تحویل بیمارستان فیروزآبادی گردیده و به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

انتهای متن/*

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط