خروجی و ورودی‌های یزد مسدود شدند


خروجی و ورودی‌های یزد مسدود شدند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با بیان این‌که وضعیت ترددهای درونی شهری نامناسب است، گفت: خروجی و ورودی‌های شهر یزد به سمت تهران و کرمان مسدود شدند.

«محسن صادقیان» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این‌که طبق مصوبه ستاد ملی کرونا که با حضور ویدئو کنفرانسی استانداران کشور و رئیس جمهور برگزاری شد، طرح کنترل ورودی و خروجی شهرها در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: این طرح فعلا تا 20 فروردین تمدید و در اولویت اجرایی استانهاست.

وی افزود: به دنبال تصویب این طرح در ستاد ملی، روز گذشته خروجی یزد از بلوار فقیه به سمت تهران مسدود و امروز هشتم فروردین ماه خروجی جنوبی شهر یزد از سمت کرمان (میدان آقابابایی) مسدود شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در ادامه گفت: تنها ورودی و خروجی شهر یزد بلوار جانباز (بلوار خروجی از سمت تفت) خواهد بود.

صادقیان تصریح کرد: مسدود شدن خروجی و ورودی‌های شهر به گونه‌ای است که تمام راه‌های فرعی و جانبی تحت کنترل و مسدود هستند.

وی تشکیل اکیپ‌های گشتی متشکل از نیروهای اجرایی شهرداری و راهداری از دیگر اقدامات انجام شده برای کنترل مستمر معابر مسدود شده را از جمله اقدامات انجام شده برای جلوگیری از تردد برون شهری دانست و بیان کرد: تمام تدابیر انجام شده به منظور مقابله با شیوع کرونا و در راستای تأمین سلامت فردی و گروهی افراد جامعه است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که طبق گزارش‌های بدست آمده از ترددشمارهای درونی شهری، وضعیت یزد در بحث ترددهای درون استانی و درون شهری نامناسب است، تأکید کرد: اگر وضعیت نابسامان ترددهای درون شهری به همین شکل ادامه داشته باشد، یک سری محدودیت‌های جدید توسط نیروی انتظامی و پلیس راهور در شهرهای مختلف استان به ویژه یزد اعمال می‌شود.

معاون استاندار با اشاره به اهمیت کنترل مرزهای استان، خاطرنشان کرد: از ورود تمام خودروهای غیربومی به یزد جلوگیری و بازگردانده می‌شوند.

وی در پایان با بیان این‌که تردد ساعتی و اجرای طرح زوج و فرد را از جمله طرح های در دستور کار استان برای کاهش ترددهای درون شهری دانست و بیان کرد: تا این لحظه طرح زوج و فرد مصوب نشده و قرار است در جلسه شنبه ستاد مقابله با پیشگیری از شیوع کرونا در استان یزد مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

خروجی و ورودی‌های یزد مسدود شدند

خروجی و ورودی‌های یزد مسدود شدند

خروجی و ورودی‌های یزد مسدود شدند

خروجی و ورودی‌های یزد مسدود شدند

خروجی و ورودی‌های یزد مسدود شدند

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی