فنگ شویی باگوا مرکزی – قدرت زندگی


فنگ شویی باگوا مرکزی – قدرت زندگی

طبق فنگ شویی باگوا قسمت مرکزی پلان باگوا و یا منطقه وسط این مربع مرتبط با قدرت زندگی و سلامت است که در واقع قدرت زندگی و سلامت و برآیند تمام چیزهایی است که در جهت‌های هشت‌گانه فنگ شویی اتفاق می‌افتد. انرژی در این...

طبق فنگ شویی باگوا قسمت مرکزی پلان باگوا و یا منطقه وسط این مربع مرتبط با قدرت زندگی و سلامت است که در واقع قدرت زندگی و سلامت و برآیند تمام چیزهایی است که در جهت‌های هشت‌گانه فنگ شویی اتفاق می‌افتد. انرژی در این قسمت دارای بیشترین نیرو است و از این جهت اهمیت زیادی دارد و توانایی سازندگی و تخریب دارد که می‎تواند در مرکز بنا با انرژی سایر جهت‌ها ترکیب شود. مرکز، در واقع محل اصلی غلبه عنصر زمین در داخل فضا است.

فنگ شویی باگوا مرکزی – قدرت زندگیفنگ شویی باگوا مرکزی – قدرت زندگی

کافیست پلان باگوا را با پلان منزل تطبیق دهید و بعد با تشخیص این ناحیه در پلان خانه خود راهکارهایی را برای جریان و تقویت انرژی های آن به کار ببرید. در ادامه با راهکارهایی برای بهبود منطقه مرکزی باگوا با دکوبوم همراه باشید….

بهترین راهکار برای تقویت این قسمت این است که تا جای ممکن، مرکز فضا را خلوت و روشن نگه دارید. روشنایی و نور سمبل آتشند و باعث تقویت انرژی زمین می‌شوند. این بخش ایده‌آل‌ترین قسمت برای اتاق نشیمن است و رنگ زرد آن به خوبی با تمام رنگ‌ها قابلیت ترکیب دارد.

اگر در این قسمت از فضا حفره یا سوراخی مثل داکت، نورگیر یا پاسیو باشد تنها راه بهبود و تقویت، تغییرات ساخت و سازی و رفع حفره و از دست رفتگی این قسمت از پلان است.

فنگ شویی باگوا مرکزی – قدرت زندگیفنگ شویی باگوا مرکزی – قدرت زندگی

تحریریه دکوبوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فنگ شویی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله جنگنده‌های اسرائیل به مسجدی در غزه/ تشدید عملیات در کرانه باختری