سریال Angry Birds: Summer Madness در سال 2021 به نتفلکیس می‌آید


سریال Angry Birds: Summer Madness در سال 2021 به نتفلکیس می‌آید

پس از موفقیت فیلم Angry Birds Movie 2 اکنون نتفلیکس از ساخت سریال Angry Birds: Summer Madness در سال 2021 با همکاری استودیو Cake و Rovio خبر داد. پرندگان خشمگین با همکاری نتفلیکس به تلویزیون‌ها می‌آیند. سریال Angry Birds: Summer Madness توسط استودیوهای Cake Entertainment و Rovio Entertainment تولید خواهد شد، که در سال 2021 عرضه جهانی خواهد شد....

پس از موفقیت فیلم Angry Birds Movie 2 اکنون نتفلیکس از ساخت سریال Angry Birds: Summer Madness در سال 2021 با همکاری استودیو Cake و Rovio خبر داد.

پرندگان خشمگین با همکاری نتفلیکس به تلویزیون‌ها می‌آیند. سریال Angry Birds: Summer Madness توسط استودیوهای Cake Entertainment و Rovio Entertainment تولید خواهد شد، که در سال 2021 عرضه جهانی خواهد شد. اولین فیلم Angry Birds که در سال 2016 منتشر شد آنطور که باید مورد توجه مخاطبین قرار نگرفت، اما قسمت دوم انگری بردز که در سال 2019 منتشر شد بالاترین امتیاز را در بین انیمیشن‌های ساخته شده از روی بازی در سایت Rotten Tomatoes بدست آورد.

اخبار مربوط به سریال Angry Birds: Summer Madness توسط حساب توییتر نتفلیکس در روز چهارشنبه منتشر شد، همچنین به دنبال این خبر یک بازی جدید از دنباله بازی‌های انگری بردز در ماه اخیر برای گوشی‌های هوشمند منتشر شده بود. خبرها حاکی از آن دارند که نتفلیک سفارش 40 اپیزود از این سریال را داده است که هرکدام زمان تقریبی 11دقیقه خواهند داشت. در این سریال شاهد حضور کاراکترهای مشهوری مانند رد (Red)، چاک (Chuck) که تازه به کمپ تابستانی اضافه شده و بمب (Bomb) خواهیم بود.

مدیر ارشد تجاری استودیو کیک اد گالتون (Ed Galton) درباره همکاری جدیدشان با نتفلیکس ادعا کرد پرنده محبوب مخاطبان آماده می‌شود که از صفحات کوچک را خرد کند و به دنیای تلویزیون پا بگذارد. ویل هیجاری (Ville Heijari) مدیر بازاریابی استودیو Rovio نیز نسبت به این حقیقت که دنباله به صورت سریال بلند مدت منتشر خواهد شد ابراز علاقمندی کرد.

هنوز اطمینان نداریم که با توجه به شرایط موجود و پاندمی شدن ویروس کرونا آیا در فرایند تولید این سریال نیز تاخیری ایجاد خواهد شد یا خیر. شیوع این بیماری موجب محدود کردن کیفیت ویدیوهای استریم شده در اروپا شده است، چندین منطقه دیگر نیز تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته‌اند، باتوجه به این که این انیمیشن در سال آینده تولید و عرضه خواهد شد احتمال اینکه تحت تاثیر این شرایط قرار گیرد بسیار ضعیف است.

سریال Angry Birds: Summer Madness در سال 2021 به نتفلکیس می‌آیدسریال Angry Birds: Summer Madness در سال 2021 به نتفلکیس می‌آید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن