رکوردشکنی بازی DOOM Eternal در فروش بین تمامی نسخه‌های سری


رکوردشکنی بازی DOOM Eternal در فروش بین تمامی نسخه‌های سری

بتسدا و استودیوی «اید سافت‌ور» (id Software) از همان ابتدای کار با بازی DOOM Eternal به دستاوردهای قابل توجه‌ای رسیده‌اند. بازی DOOM Eternal رکورد فروش هفته‌ی افتتاحیه‌ی سری را شکسته و از DOOM 2016 در هفته‌ی اولش دو برابر فروش بیشتری داشته است. DOOM Eternal پرفروش‌ترین عنوان استیم در هفته‌ی گذشته بوده و به سرعت موفق به ثبت بیش از 100 هزار بازیکن...

بتسدا و استودیوی «اید سافت‌ور» (id Software) از همان ابتدای کار با بازی DOOM Eternal به دستاوردهای قابل توجه‌ای رسیده‌اند.

بازی DOOM Eternal رکورد فروش هفته‌ی افتتاحیه‌ی سری را شکسته و از DOOM 2016 در هفته‌ی اولش دو برابر فروش بیشتری داشته است. DOOM Eternal پرفروش‌ترین عنوان استیم در هفته‌ی گذشته بوده و به سرعت موفق به ثبت بیش از 100 هزار بازیکن همزمان شده است که رقم بسیار قابل توجه‌ای برای آن به حساب می‌آید.

جدا از عملکرد تجاری، بازی DOOM Eternal از لحاظ بازخوردهای بازیکنان و منتقدان نیز بسیار موفق ظاهر شده است و بسیاری از سایت‌ها آن را یکی از مدعیان جدی بازی سال و برخی دیگر آن را یکی از بهترین عناوین تیراندازی اول‌شخص نه‌تنها در امسال یا چند سال اخیر، بلکه در تاریخ گیمینگ خوانده‌اند.

علاوه بر جوانب مختلف خود بازی از جمله گیم‌پلی و…، موتور سازنده‌ی آن یعنی idTech 7 نیز مورد تعریف و تمجید قرار گرفته است. اید سافت‌ور مثل همیشه با موتور جدید خود خود توانسته است به سطح جدیدی برسد و چه از لحاظ جلوه‌های بصری و چه از لحاظ عملکرد اجرایی، مرزها را به نوعی جابه‌جا کند.

DOOM Eternal هم‌اکنون در دسترس پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قرار دارد. همچنین عرضه‌ی آن برای نینتندو سوئیچ نیز تایید شده است ولی در حال حاضر تاریخ عرضه‌ی دقیقی ندارد و صرفاً می‌دانیم که در تاریخ دیرتری در سال جاری میلادی به انتشار خواهد رسید.

رکوردشکنی بازی DOOM Eternal در فروش بین تمامی نسخه‌های سریرکوردشکنی بازی DOOM Eternal در فروش بین تمامی نسخه‌های سری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!