یک ستاره آفریقایی دیگر در راه پایتخت عربستان


یک ستاره آفریقایی دیگر در راه پایتخت عربستان

باشگاه النصر عربستان در نظر دارد یک بازیکن مشهور آفریقایی دیگر را به ترکیب خود اضافه کند.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که رقابت های فوتبال در نقاط مختلف دنیا به خاطر شیوع ویروس کرونا متوقف شده، خبرهای نقل و انتقالاتی و گمانه زنی ها درباره فصل آینده به قوت خود باقی است. این اتفاق در فوتبال خاورمیانه نیز مانند دیگر کشورها دنبال می شود.

یکی از خبرهای جدید پیرامون فوتبال عربستان، ماجرای تمایل باشگاه النصر به جذب سفیان فغولی است. این ستاره 30 ساله الجزایری که سابقه حضور در تیم های والنسیا، آلمریا و وستهم را دارد، هم اکنون بازیکن تیم گالاتاسرای ترکیه است و در این فصل 30 بار برای این تیم به میدان رفته است. مهاجم الجزایری 6 گل و 5 پاس گل نیز در رقابت های فصل جاری به ثبت رسانده است.

یک ستاره آفریقایی دیگر در راه پایتخت عربستان


قرارداد فغولی با گالاتاسرای تا سال 2022 اعتبار دارد و باید دید النصری ها برای جذب این مهاجم ملی پوش چقدر هزینه خواهند کرد. او ضمنا در سال 2019 هم یکی از ارکان قهرمانی الجزایر در جام ملتهای آفریقا بود.

النصر در شرایطی به دنبال فغولی رفته که در سال های اخیر خریدهای بسیار خوبی از کشورهای آفریقایی داشته است. عبدالرزاق حمدالله، نورالدین آمرابات و احمد موسی ستاره های آفریقایی حال حاضر النصرند که اهل کشورهای مراکش و نیجریه هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...