قیمت و مشخصات مینی سایدواک ادیشن 2021


در اولین روزهای سال 2020 مینی اولین جزئیات رسمی از مینی کانورتیبل سایدواک ادیشن را منتشر کرد. این پسوند در واقع خبر از بازگشت نام سایدواک به سبد محصولات روباز مینی می‌دهد. هم‌اکنون بریتانیایی‌ها اعلام کرده‌اند خودروی موردبحث از ماه آینده وارد بازار آمریکا خواهد شد. این کابریولت دوست‌داشتنی با تریم کوپر S عرضه خواهد … The post قیمت و مشخصات مینی...

در اولین روزهای سال 2020 مینی اولین جزئیات رسمی از مینی کانورتیبل سایدواک ادیشن را منتشر کرد. این پسوند در واقع خبر از بازگشت نام سایدواک به سبد محصولات روباز مینی می‌دهد. هم‌اکنون بریتانیایی‌ها اعلام کرده‌اند خودروی موردبحث از ماه آینده وارد بازار آمریکا خواهد شد.

قیمت و مشخصات مینی سایدواک ادیشن 2021

این کابریولت دوست‌داشتنی با تریم کوپر S عرضه خواهد شد و بنابراین زیر کاپوت آن پیشرانه 4 سیلندر 189 اسب بخاری قرار خواهد گرفت. مینی سایدواک ادیشن شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 6.7 ثانیه‌ای دارد.

قیمت و مشخصات مینی سایدواک ادیشن 2021

اما قیمت کانورتیبل سایدواک ادیشن 2021 از 38400 دلار شروع می‌شود و البته به این قیمت باید 850 دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه کرد. این خودرو به‌صورت استاندارد با گیربکس 6 سرعته دستی عرضه می‌شود اما گیربکس 7 سرعته دوکلاچه هم به عنوان آپشن 1500 دلاری در دسترس است.

قیمت و مشخصات مینی سایدواک ادیشن 2021

پاتریک مک کنا مدیر تولید مینی آمریکا می‌گوید:

مینی سایدواک ادیشن توازنی عالی بین استایل و پرفورمنس برای مشتریانی ایجاد کرده که به دنبال لذت بردن از هوای آزاد در تابستان هستند. این خودرو همچنین پر از ویژگی‌های لوکس استاندارد است که باعث می‌شود سایدواک ادیشن ارزش زیادی داشته باشد.

این خودروی سفارشی در آمریکا با دو رنگ بدنه لاگونا و مشکی عرضه خواهد شد و تکمیل کننده آن‌ها نیز سقف نرم خواهد بود. از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو می‌توان به چراغ‌های جلوی تمام LED، رینگ‌های 17 اینچی دو رنگ، هدآپ دیسپلی، ورود بدون کلید، آینه‌بغل‌های برقی، سیستم صوتی هارمن کاردون، صندلی‌های جلوی گرم شونده و… اشاره کرد.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...