تاکید فرماندار جیرفت بر جدی گرفتن هشدارهای هواشناسی


تاکید فرماندار جیرفت بر جدی گرفتن هشدارهای هواشناسی

فرماندار جیرفت گفت:مردم شهرستان جیرفت از رفتن به حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

"ابوذر عطاپور وزیری" در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به هشدارهای هواشناسی و احتمال طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیل گفت: بر اساس هشدار های هواشناسی مردم از رفتن به حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

وی بر رعایت جوانب احتیاط توسط مردم و عشایر تاکید کرد و افزود: طی سه روز آینده شاهد بارش باران در شهرستان جیرفت هستیم لذا توصیه می شود مردم جوانب احتیاط را رعایت کنند و شهروندان و عشایر از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه پرهیز نمایند.

عطاپور وزیری از آماده باش ستاد مدیریت بحران جیرفت خبر داد و گفت: با توجه به احتمال بروز سیلاب، اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان برای مقابله با پیامدهای آبگرفتگی و سیلاب احتمالی آماده هستند.

فرماندار جیرفت بر لزوم توجه جدی به هشدارهای هواشناسی تاکید کرد و افزود: بر اساس پیش بینی هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر در شهرستان طی ۳ روز آینده، تمامی مسئولان دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران این شهرستان برای مقابله با پیامدهای آبگرفتگی و سیلاب احتمالی در آمادگی کامل هستند.

وی ضمن توصیه به عشایر و کشاورزان تصریح کرد: با توجه به احتمال وقوع سیل، کشاورزان، دامداران و عشایر هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند و به منظور پیشگیری و کاهش خطرات از تردد و چرای دام در بستر و حریم رودخانه و مسیل ها خودداری کنند

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)