راه ارتباطی 7 روستای بازفت کوهرنگ بر اثر سیلاب مسدود شد


راه ارتباطی 7 روستای بازفت کوهرنگ بر اثر سیلاب مسدود شد

شهرکرد- ایرنا - بخشدار بازفت کوهرنگ چهارمحال و بختیاری گفت: بر اثر بارش باران و جاری شدن سیلاب در شنبه شب، راه ارتباطی 7 روستای این بخش مسدود شد و این سیلاب نیز خساراتی را به زیرساخت‌های این محورها وارد کرد.

سروش ظاهری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، جاده‌های خاکی خسارت دیده بازفت کوهرنگ را در روستاهای 'سه جو'، 'دهناش' ، "دره مولا"، "آب شیر"و 'مازو سوخته' عنوان کرد و افزود:تا صبح روز یکشنبه دهم فروردین بیش از ۴۰ میلیمتر باران در این بخش گزارش شد.
وی، ارتفاع برف در سطح بازفت را ۳ سانتی‌متر و در گردنه چری را بیش از ۵ سانتیمتر اعلام و تصریح کرد: براساس گزارش راهداری، امکان تردد از گردنه چری با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.
بخشدار بازفت ادامه داد: کار بهسازی و بازسازی راه‌های روستایی خسارت دیده با داشتن جمعیت ۵ هزار نفری، بزودی و بلافاصله پس از قطع شدن بارش انجام می‌شود.
ظاهری، همچنین از فروکش کردن طغیان رودخانه بازفت از صبح روز یکشنبه خبر داد و اظهار کرد: با اطلاع‌رسانی به موقع،این طغیان رودخانه خسارتی در پی نداشت.

به گزارش ایرنا، کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

هواشناسی چهارمحال و بختیاری در اطلاعیه و هشداری، از تقویت سیستم بارشی فعال در استان، بارش باران در روزهای شنبه و یکشنبه دهم فروردین، تمامی نقاط استان خبرداده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا