HBO فصل جدید سریال‌‌ Barry و سریال Succession را به تاخیر انداخت


HBO فصل جدید سریال‌‌ Barry و سریال Succession را به تاخیر انداخت

مانند بسیاری از نمایش‌های تلویزیونی، شبکه HBO نیز کلید توقف برخی از مجموعه‌های مورد انتظار خود را زد. فصل سوم از سریال‌‌ Barry و سریال Succession به‌ تاخیر افتاد. به دلیل پاندمی شدن ویروس کرونا تولید این دو سریال، که برنده جوایزه امی نیز هستند، به تعویق افتاد. سخنگوی شبکه HBO در این‌باره گفت: ما مشتاقانه منتظر هستیم که تولید دوباره را هروقت که به...

مانند بسیاری از نمایش‌های تلویزیونی، شبکه HBO نیز کلید توقف برخی از مجموعه‌های مورد انتظار خود را زد. فصل سوم از سریال‌‌ Barry و سریال Succession به‌ تاخیر افتاد.

به دلیل پاندمی شدن ویروس کرونا تولید این دو سریال، که برنده جوایزه امی نیز هستند، به تعویق افتاد. سخنگوی شبکه HBO در این‌باره گفت:

ما مشتاقانه منتظر هستیم که تولید دوباره را هروقت که به شرایط ایمن و سالم بازگشتیم از سر بگیریم، البته نویسندگان ما از راه دور به کار خود ادامه می‌دهند.

هنوز معلوم نیست که چه زمانی سریال‌‌ Barry و سریال Succession دوباره بازخواهند گشت، اما سریال Barry پیش از این برای دوسال تا پایان ماه مارس نمایش داده می‌شد، اما فصل سه احتمالا مقدار قابل توجهی تاخیر خواهد داشت. بیل هیدر (Bill Hader) از سازندگان و ستارگان این سریال است که به قبلا جایزه امی را بخاطر این سریال برده بود، کمدی سیاه بری درباره یک قاتل سریالی است که از غرب میانه به لس‌آنجلس سفر می‌کند تا کسی را بکشد و اتفاقی به گروهی هنری می‌پیوندد. این سریال برنده دو جایزه امی شده است. بیل هیدر، استیون روت، سارا گلدبرگ، گلن فلشلر آنتونی کاریگان و هنری وینکلر از ستارگان این سریال هستند.

سریال Succession از طرف دیگر حول محور خانواده روی (Roys) می‌گردد، آن‌ها در تلاشند که امپراطوری خود را در برابر تهدیدهای داخلی و خارجی حفظ کنند. این سریال نیز در ژانر کمدی سیاه است که جسی آرمسترانگ سازنده آن و حایم عباس، نیکولاس براون، برایان کاکس، کیرن کالکین، پیتر فریدمن، ناتالی گلد و راب یانگ و سارا اسنوک از بازیگران آن هستند.

سریال‌های بیشمار دیگری نیز بخاطر پاندمی شدن ویروس کرونا یا تاخیر داشته اند یا به حالت تعلیق درآمده اند. سریال ارباب حلقه‌های آمازون، فیلم Winter Soldier، فصل 11 از سریال Walking Dead نیز به حالت تعلیق درآمده اند.

همه فعالیت‌های شبکه HBO متوقف نشده، آن‌ها قصد دارند اولین سرویس پخش آنلاین خود، HBO Max، را طبق برنامه‌ریزی قبلی ماه می منتشر کنند. وقتی HBO Max راه‌اندازی شود برای فعالسازی هزینه اشتراک ماهیانه 14.99 دلار را نیاز خواهد داشت و شامل محتواهای شبکه HBO ،Cartoon Network ،TNT ،DC Universe و فیلم‌های بلند استودیو وارنر را نیز در بر خواهد گرفت.

HBO فصل جدید سریال‌‌ Barry و سریال Succession را به تاخیر انداختHBO فصل جدید سریال‌‌ Barry و سریال Succession را به تاخیر انداخت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس