ساخت تویوتا لندکروزر فوق‌العاده از جنس چوب!


با شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر جهان و خانه‌نشینی میلیاردها نفر، زمان زیادی در اختیار افراد وجود دارد تا این روزها را به خوبی بگذرانند. برخی افراد از این زمان برای دیدن تلویزیون، تمرین کردن و یا شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های خود استفاده می‌کنند؛ اما افرادی که در پشت‌صحنه کانال یوتیوب Woodworking Art قرار … The post ساخت تویوتا لندکروزر...

با شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر جهان و خانه‌نشینی میلیاردها نفر، زمان زیادی در اختیار افراد وجود دارد تا این روزها را به خوبی بگذرانند. برخی افراد از این زمان برای دیدن تلویزیون، تمرین کردن و یا شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های خود استفاده می‌کنند؛ اما افرادی که در پشت‌صحنه کانال یوتیوب Woodworking Art قرار دارند از فرصت قرنطینه کرونا حداکثر استفاده را برده و در زمینه خودرو نیز چیز جالبی را شکل داده‌اند.

ساخت تویوتا لندکروزر فوق‌العاده از جنس چوب!

آن‌ها در جدیدترین ویدئوی خود یک تویوتا لندکروزر 2020 نیمه عملکردی را ساخته‌اند. فرایند تولید لندکروزر چوبی به‌طور سورپرایز کننده‌ای بسیار شبیه مراحل تولید یک خودروی واقعی است. این کار با مونتاژ ساب فریم قطعات بزرگ چوب شروع می‌شود. پس از تکمیل ساب فریم نوبت به جزئیات ریزتر می‌رسد.

ساخت تویوتا لندکروزر فوق‌العاده از جنس چوب!

اولین تکه چوبی که باید ریزه‌کاری داشته باشد نمای جلوست. در این ویدئو به خوبی می‌توانیم تبحر سازندگان در کار با ابزار را ببینیم. برخی از کوچک‌ترین جزئیات لندکروزر هم با دست انجام می‌شود و برخی دیگر را نیز ابزارآلات انجام می‌دهند. نمای جلوی خودرو به آرامی شکل لندکروزر را به خود گرفته و دیگر شبیه تکه چوب خام نیست.

پس از تکمیل نمای جلو نوبت به ساخت و پرداخت نمای عقب می‌رسد. اگرچه لندکروزر چوبی موردبحث فاقد قفل درب‌هاست اما می‌توان درهای جانبی و پشتی خودرو را باز و بسته کرد. رینگ‌ها نیز آزادانه حرکت می‌کنند و حتی سیستم تعلیق جلو نیز کاملاً احساس‌برانگیز است.

ساخت تویوتا لندکروزر فوق‌العاده از جنس چوب!

درست وقتی که فکر می‌کنید این پروژه در حال تکمیل شدن است دیگر ویژگی لندکروزر پدیدار می‌شود. هنرمند ما حتی روی لاستیک‌ها و عاج آن‌ها نیز کار می‌کند. پس از تکمیل جزئیات نهایی همچون آینه‌ها و رفلکتورها، لندکروزر چوبی شکل بسیار جذابی پیدا می‌کند.

ساخت تویوتا لندکروزر فوق‌العاده از جنس چوب!

نظر شما درباره این لندکروزر چوبی چیست؟!

[دانلود ویدئو]
برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !