بهترین بازی های اندروید با حجم کمتر از 25 مگابایت


 بهترین بازی های اندروید با حجم کمتر از 25 مگابایت

در این مقاله بهترین بازی های کم حجم اندروید را معرفی کرده‌ایم که می‌توانید به سرعت به لطف حجم پایینی که دارند آن‌ها را دانلود کنید.

دلایل مختلفی وجود دارد که کاربران اقدام به نصب بازی‌های سبک و کم حجم اندروید یا آیفون روی تلفن همراه خود می‌کنند. محدودیت فضا در دستگاه یا ضعیف بودن پردازنده‌های گوشی موبایل و عوامل دیگر مانع از این نمی‌شوند که کاربران از تجربه‌ی بازی‌های جذاب و سرگرم کننده محروم بمانند. همچنین در این روزها و قرار گرفتن در تعطیلات سال نو، بازی‌ های موبایل کم‌ حجم می‌توانند اوقات فراغت ما را در خانه پر کنند.

در این مقاله از سری مقاله‌های بهترین بازی های اندروید زومجی، به معرفی بازی‌هایی خواهیم پرداخت که بسیار کم‌حجم هستند و حجیم‌ترین آن‌ها فقط به ۲۵ مگابایت دانلود احتیاج دارد. در این مطلب سعی کرده‌ایم تعدادی از سرگرم کننده‌ترین بازی‌های دو سال اخیر را از سبک‌های مختلف جمع‌آوری کنیم. پس با زومجی همراه باشید تا نگاهی کوتاه به این بازی‌ها داشته باشیم. در نتیجه اگر به دنبال بازی کم حجم اندروید و آیفون می‌گردید با زومجی همراه باشید.

بازی‌هایی که در این فهرست قرار دارند براساس نسخه اندروید، زیر ۲۵ مگابایت حجم دارند و نسخه آیفون آن‌ها ممکن است حجم بیش‌تری داشته باشد.

 بهترین بازی های اندروید با حجم کمتر از 25 مگابایت

۱. Die in 100 Ways

بازی اندروید Die in 100 Ways یک بازی جالب و در سبک اکشن و ترسناک است. نقش شرور این بازی نه دیوها و هیولاها بلکه خود مرگ است. در این بازی شخصیت‌های مختلفی حضور دارند که سرنوشت زندگی آن‌ها در دستان شما است. در واقع شما قرار است در این بازی با فرشته مرگ رقابت کنید. فرشته مرگ از روی سرگرمی می‌خواهد این افراد را به روش‌های مختلف به قتل برساند. وظیفه بازیکن این است که با هدایت کاراکترها و با انجام مینی‌گیم‌های اکشن محور و متنوع، تا جایی که می‌تواند آن‌ها را زنده نگه دارد.

دانلود بازی اندروید Die in 100 Ways

 بهترین بازی های اندروید با حجم کمتر از 25 مگابایت

۲. Modern Sniper

در بازی اکشن و شوتر اول شخص Modern Sniper بازیکنان قرار است با تک‌تیرانداز خود، اهداف خود را در خیابان‌ها و پشت بام ساختمان‌ها از بین ببرند، همچنین در نقش یک آدم‌کش حرفه‌ای و خاموش هدف‌های ویژه‌ای را ترور کنند. بازیکنان می‌توانند از میان هفت سلاح موجود در بازی، اسنایپر مورد نظر خود را انتخاب کنند، البته با پیشرفت در بازی مهارت‌های کاراکتر و اسلحه او قابل ارتقا است.

دانلود بازی Modern Sniper

 بهترین بازی های اندروید با حجم کمتر از 25 مگابایت

۳. Bike Racing 3D

بازی موبایل Bike Racing 3D یکی از جذاب‌ترین و مهیج‌ترین بازی‌های این لیست است. باوجود حجم ۱۶ مگابایتی بازی، این اثر ریسینگ از گرافیک خوبی برخوردار است. کنترل وسیله نقلیه و گیم‌پلی آن بسیار ساده است اما مراحل چالش برانگیز زیادی نیز در بازی وجود دارد. بازیکنان می‌توانند با انتخاب موتور سیکلت خود از میان پنج موتور سیکلت موجود در بازی، به تجربه بازی بپردازند. تنوع مراحل بسیار خوب بوده و بخش کریر بازی از ۶۰ مسیر تشکیل شده است.

دانلود بازی Bike Racing 3D

 بهترین بازی های اندروید با حجم کمتر از 25 مگابایت

۴. Unblock Me FREE

بازی بعدی فهرست ما یک اثر پازل محور کلاسیک است. از زمان عرضه بازی Unblock Me FREE مدت زمان خیلی زیادی می‌گذرد اما سازندگان آن با اضافه نمودن معماهای مختلف در طول این سال‌ها، این بازی را سرزنده نگه داشته‌اند. بازی هم‌اکنون دارای بیش از ۱۸ هزار پازل و معماهای مختلف است که در قالب چهار بخش قرار گرفته‌اند. بخش چند نفره و رقابت با دوستان و چالش‌‌های روزانه نیز در بازی قرار داده شده است. اگر دوست دارید ذهن خود را به چالش بکشید بازی Unblock Me FREE گزینه مناسبی برایتان خواهد بود.

دانلود بازی اندروید و آیفون Unblock Me FREE

 بهترین بازی های اندروید با حجم کمتر از 25 مگابایت

۵. Basketball Shoot

در بازی Basketball Shoot بازیکنان قرار است تعداد محدودی توپ را که در اختیارشان گذاشته می‌شود به داخل سبد پرتاب کنند. هرچه تعداد توپ بیشتری داخل سبد انداخته شود، امتیاز بیشتری نیز به بازیکن تعلق می‌گیرد. گیم‌پلی بازی ساده است و کنترل بازی با تنظیم زاویه پرتاب و قدرت شلیک انجام می‌گیرد. محل تجربه بازی و توپ بسکتبال خود را می‌توانید تغییر دهید. میزان فاصله توپ از سبد و همچنین ارتفاع سبد از زمین در مراحل مختلف جابجا خواهد شد.

دانلود بازی Basketball Shoot

 بهترین بازی های اندروید با حجم کمتر از 25 مگابایت

۶. Racing Air

دومین بازی ریسینگ در این فهرست Racing Air نام دارد. در بازی اندروید و آیفون Racing Air جاذبه‌ای وجود ندارد و بازیکنان در آسمان به رقابت می‌پردازند. بازی با داشتن دو حالت اصلی و ماشین‌های متنوع می‌تواند تجربه‌ای متفاوت در این سبک برای علاقه‌مندان در اختیار قرار دهد. با دانلود این بازی ۲۲ مگابایتی، از رانندگی در هوا لذت ببرید.

دانلود بازی Racing Air

 بهترین بازی های اندروید با حجم کمتر از 25 مگابایت

۷. Shadow Skate

مقاله‌های مرتبط:

بازی بعدی لیست ما یک بازی آرکید اسکیت سواری است. استودیو Candy Mobile با الهام از بازی Vector یک اثر جذاب و مهیج در سبک Running خلق کرده است. در این بازی باید از دست سایه‌ها فرار کنید. در این مسیر با جمع‌آوری سکه‌ها، دور زدن موانع و استفاده از پاورآپ‌ها سرعت عمل خود را محک بزنید. بیش از ۴۰ مرحله در بازی وجود دارد که در محیط‌های مختلف از جنگل و پارک گرفته تا مناطق شهری جریان دارند.

دانلود بازی Shadow Skate

 بهترین بازی های اندروید با حجم کمتر از 25 مگابایت

۸. ® Infinity Loop

بازی پازل محور Infinity Loop بیش‌تر از آن‌که یک بازی با معماهای سخت و پیچیده باشد یک اثر آرامش بخش همراه با موسیقی دلنشین است. بازی از گیم‌پلی ساده‌ای بهره می‌برد. بازیکنان با لمس تکه‌های پازل باید یک حلقه بسته را کامل کنند. از کنارهم قرار دادن این حلقه‌ها، شکل‌های بامزه و خلاقانه‌ای به دست می‌آید. همان‌طور که از نام بازی بر‌می‌آید، مراحل بازی نامحدود است و می‌توان برای مدت زمان نسبتا طولانی با آن سرگرم شد.

دانلود بازی ® Infinity Loop

 بهترین بازی های اندروید با حجم کمتر از 25 مگابایت

۹. Doodle Cricket

کم‌حجم‌ترین بازی این فهرست به Doodle Cricket اختصاص دارد. بازی Doodle Cricket با حجم ۳۱۴ کیلوبایتی خود یک شبیه‌ساز ورزش کریکت است. رقبای شما در بازی براساس هوش مصنوعی گوگل ساخته شده‌اند و به همین دلیل به مرور با مراحل چالش‌برانگیزتر و سخت‌تری روبه‌رو خواهید شد. گیم‌پلی بازی به زمان‌بندی دقیق و لحظه زدن ضربه به توپ خلاصه می‌شود. با وجود طراحی ساده و گرافیک مینیمال بازی، Doodle Cricket می‌تواند جذاب و سرگرم کننده ظاهر شود.

دانلود بازی Doodle Cricket

 بهترین بازی های اندروید با حجم کمتر از 25 مگابایت

۱۰. Prison Escape

در بازی اکشن Prison Escape قرار است به روشی که خودتان طراحی می‌کنید از زندان فرار کنید. شخصیت قابل بازی طی توطئه‌ای به زندان فرستاده شده است. بازیکنان باید در داخل زندان به روش‌های مختلف یک نقشه فراری پیدا کنند. داخل زندان مثل یک محیط بازی جهان باز است و می‌توانید به قسمت‌های مختلف زندان سرک بکشید. می‌توانید گروه‌های گنگستری در داخل زندان را به مبارزه دعوت کنید و با شکست دادن آن‌ها در میان زندانیان اعتبار کسب کنید، یا اینکه سرتان به کار خودتان مشغول باشد و با حفر یک تونل از زندان فرار کنید. در کل، بیش از ۳۰ نوع روش فرار از زندان در بازی گنجانده شده است و به همین دلیل بازی آزادی عمل زیادی در اختیار بازیکنان گذاشته است.

دانلود بازی Prison Escape

 بهترین بازی های اندروید با حجم کمتر از 25 مگابایت

۱۱. Zombie Smasher

در بازی آرکید Zombie Smasher باید در مقابل هجوم بی‌شمار زامبی‌ها از شهر خود دفاع کنید. کافی است با لمس کردن زامبی‌ها قبل از رسیدن به درهای ورودی، آن‌ها را نابود کنید، البته در این میان باید مراقب افراد خودی باشید که در میان زامبی‌ها قرار گرفته‌اند. تنوع مراحل خوب است و بیش از ۶۰ لول در بخش داستانی بازی قرار داده شده است. بازی همچنین دارای دوحالت Survival و Time است که در حالت بقا، باید در مقابل موج‌های تمام نشدنی زامبی‌ها، هرچقدر که می‌توانید زنده بمانید. در مجموع بازی اکشن و زامبی محور Zombie Smasher می‌تواند یک سرگرمی جذاب و مهیج برای گذراندن اوقات باشد. این بازی کم حجم اندروید و آیفون را از دست ندهید.

دانلود بازی Zombie Smasher

 بهترین بازی های اندروید با حجم کمتر از 25 مگابایت

۱۲. Auto Gangsters

اگر فضای کافی در تلفن هوشمند خود برای تجربه بازی GTA ندارید، Auto Gangsters گزینه مناسبی برای شما است. در بازی جهان باز Auto Gangsters آزادی عمل کامل به بازیکنان داده می‌شود. می‌توانید تمام محیط بازی را بگردید و با اکثر وسایل نقلیه موجود در بازی را رانندگی کنید. تنوع سلاح‌ها هم در بازی بسیار زیاد است. علاوه‌براین، بازی بیش از ۱۰۰ ماموریت برای انجام دادن دارد. با کامل کردن ماموریت‌ها و پیشرفت در بازی مناطق بیشتری از بازی را آزاد کنید. در نهایت اگر به دنبال یک جایگزین برای GTA در گوشی هوشمند خود هستید، Auto Gangsters ارزش امتحان کردن را دارد.

دانلود بازی Auto Gangsters

 بهترین بازی های اندروید با حجم کمتر از 25 مگابایت

۱۳. Break the Prison

اما یکی دیگر از بازی های کم حجم اندروید در این مقاله اثری دیگر با محوریت فرار از زندان معرفی می‌کنیم. این بار در بازی Break the Prison قرار است با حل پازل‌ها از زندان فرار کنید. در این بازی، بازیکن به‌خاطر جرم انجام نداده به مرگ محکوم شده است. شما باید در نقش یک مهندس مکانیک قبل از فرارسیدن زمان اجرای حکم، از زندان فرار کنید. بازیکنان باید مسیر فرار از زندان را با حل پازل‌ها پیدا کنند.

دانلود بازی Break the Prison

 بهترین بازی های اندروید با حجم کمتر از 25 مگابایت

۱۴. Apple Knight: Action Platformer

در بازی اکشن و دوبعدی Apple Knight: Action Platformer مسیر خود را از میان دشمنان و موانع پیدا کنید و به مقصد برسید. در این راه باید با شوالیه‌ها، هیولاها و سایر موجودات جادویی مبارزه کنید و سرزمین خود را نجات دهید. بازی در چهار محیط مختلف دنبال می‌شود و هر بخش دارای ۱۰ مرحله است. برای رفتن به بخش بعدی باید رییس آن‌ها را نیز شکست دهید، به عبارتی بازی دارای چهار باس فایت نیز است. هرچند تعداد مراحل می‌توانست بیشتر باشد اما هر مرحله با جزییات و دقت بسیاری طراحی شده است و احساس تکراری بودن حین تجربه مراحل به بازیکن دست نمی‌دهد.

دانلود بازی Apple Knight: Action Platformer

 بهترین بازی های اندروید با حجم کمتر از 25 مگابایت

۱۵. !Puzzlerama - Lines, Dots, Blocks, Pipes more

بازی Puzzlerama مجموعه‌ای از بازی‌های فکری و پازل‌های متنوع را در یک جا گرد هم آورده است. همان‌طور که از نام طولانی بازی مشخص است انواع پازل‌های کلاسیک از قبیل تانگرام، شیکاکو و پل‌ساز در بازی گنجانده شده است. در مجموع بازی Puzzlerama شامل بیش از ۳۵۰۰ پازل مختلف در قالب ۹ بازی متفاوت می‌شود. اگر به بازی‌های فکری علاقه‌مند هستید این بازی تا ساعت‌ها می‌تواند شما را سرگرم نگه دارد.

دانلود بازی !Puzzlerama - Lines, Dots, Blocks, Pipes more

نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی‌های معرفی شده در این مطلب چیست؟ اگر شما نیز بازی‌های خوب دیگری می‌شناسید که حجم خیلی کمی دارند، آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا