واسعی: اگر پرسپولیس را قهرمان کنند بقیه تیم‌ها اعتراض می‌کنند / دلتنگ خانواده و فوتبال هستم


واسعی: اگر پرسپولیس را قهرمان کنند بقیه تیم‌ها اعتراض می‌کنند / دلتنگ خانواده و فوتبال هستم

بازیکن تیم فوتبال پیکان آرزو می‌کند با پایان شیوع ویروس کرونا دوباره مسابقات لیگ برتر ازسر گرفته شود.

بازیکن تیم فوتبال پیکان آرزو می‌کند با پایان شیوع ویروس کرونا دوباره مسابقات لیگ برتر ازسر گرفته شود.

سعید واسعی هافبک تیم پیکان تهران در گفتگو با ایلنا درخصوص قرنطینه خانگی و تعطیلات مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: وقتی مجوز خروج از خانه نداریم، پس در خانه می‌مانیم و پیگیر این هستیم که ببینیم بازی‌ها چه زمانی برگزار می‌شود و شرایط برپایی آن مهیا هست یا نیست. فعلا منتظریم.

هافبک جوان پیکان درباره تمرینات در منزل گفت: بله طبق برنامه‌ای که داریم در خانه تمرینات استقامتی و کششی انجام می‌دهیم و نمی‌توان در خانه تمرینات هوازی انجام بدهیم. به هر حال این وظیفه ماست که تا حد توان آمادگی جسمانی‌مان را حفظ کنیم.

واسعی در پاسخ به این سوال که ترجیح می‌دهد لیگ امسال بدون نتیجه یا با معرفی قهرمان تمام شود، گفت: وقتی ما شرایط را در نظر می‌گیریم می‌بینیم که اوضاع خیلی آشفته است و برنامه مشخصی وجود ندارد. اگر بازی‌ها در همین جای لیگ تمام شود تکلیف لیگ یکی‌ها و لیگ‌های پایین‌تر چه می‌شود؟ اگر همینگونه تمام شود برای فصل بعد چه اتفاقی می‌افتد؟ پس تصمیم گیری درباره این فصل خیلی سخت است و امیدواریم که زودتر این بیماری برطرف شود و ما بتوانیم با یک شرایط خاص به مسابقات برگردیم.

او ادامه داد: مسلما همه ما فوتبالیست‌ها دوست داریم که به زمین برگردیم. من یک فوتبالیست هستم و دلم برای زمین مسابقه تنگ شده است. ما کل سال را تمرین می‌کنیم و در بازی‌ها هستیم که در مجموع شاید یک ماه تعطیلی داشته باشیم که نیمی از آن را هم تمرین می‌کنیم تا در آمادگی باشیم. امیدوارم که شرایط به گونه‌ای باشد که با حضور تماشاگران بازی کنیم، فوتبال بدون حضور تماشاگران واقعا هیچ است.

هافبک تیم پیکان درخصوص اینکه شرایط فعلی و نیمه کاره ماندن لیگ برای تیم‌های قعر جدولی مناسب است، گفت: به هر حال یک شرایط خاصی به وجود آمده است و با وجود اینکه ما در قعر جدول هستیم اما اختلاف ما با تیم‌های بالاتر زیاد نیست و با یک یا دو بازی می‌توانیم فاصله را از بین ببریم. باید ببینیم که تکلیف چیست و اگر بازی‌ها دوباره آغاز شود ما مطمئنا این شرایط را تغییر می‌دهیم و از قعر جدول فاصله می‌گیریم.

بازیکن پیکان درباره اینکه فکر می‌کند چه مقدار زمان لازم است تا دوباره آماده سازی بازیکنان انجام شود، گفت: فکر کنم حداقل دیگر دو هفته زمان لازم است. چون این حداقل زمانی است که برای آمادگی بدنی بازیکنان نیز باشد. ۱۰ روز هم حداقل برای تاکتیک تیمی زمان می‌برد.

واسعی درباره اینکه در ایام قرنطینه چه سرگرمی‌هایی را دنبال می‌کند، گفت: کتاب و فیلم و موسیقی برنامه‌هایی است که دارم و دور از خانواده در تهران هستم. به هر حال اصالتا مشهدی هستم و خانواده‌ام در مشهد هستند که دلتنگ آنها هستم. دید و بازدید نکردم که خدایی ناکرده قوانین بهداشتی را زیر پا نگذاشته باشم. امیدوارم که با آمدن گرما این ویروس نابود شود و به نظرم فیفا باید یک تصمیم جدی در این باره بگیرد. باید یک تصمیم قاطع باشد چرا که مثلاً یک کشور مثل ایران اگر بگویند پرسپولیس قهرمان است و دو تیم از لیگ یک اضافه شوند، مسلما تیم‌های دیگر اعتراضشان را ابراز می‌کنند و حواشی زیادی ایجاد می‌شود، پس این نشدنی است و باید تصمیمی با خرد جمعی صورت بگیرد.

واسعی در پایان گفت: امیدوارم که تمام مردم ایران سلامت و پایدار باشند و عزیزانی که در این مدت به خاطر این ویروس داغدار شده‌اند خدا به آنها صبر بدهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در