حزب‌الله عراق از طرح آمریکا برای حمله به پایگاه‌های مقاومت پرده برداشت


حزب‌الله عراق از طرح آمریکا برای حمله به پایگاه‌های مقاومت پرده برداشت

گردان‌های حزب الله عراق چهارشنبه شب با صدور بیانیه‌ای درباره سناریوی جدید ایالات متحده آمریکا برای حمله به پایگاه‎های نظامی عراق در شرایطی که دولت این کشور مشغول اتخاذ تدابیر بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا است، هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اسلام تایمز، گردان‌های حزب الله عراق چهارشنبه شب با صدور بیانیه‌ای درباره سناریوی جدید ایالات متحده آمریکا برای حمله به پایگاههای نظامی عراق در شرایطی که دولت این کشور مشغول اتخاذ تدابیر بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا است، هشدار داد.

در این بیانیه آمده است: ما تحرکات نیروهای آمریکایی و مزدوران آنها در عراق برای دستیابی به اهداف پلیدشان با سوء استفاده از شرایط بهداشتی کنونی را در حالی رصد می‌کنیم که عراق همه توان خود را برای مقابله به ویروس کرونا - که ترامپ و دولت جنایتکار وی به شیوع این ویروس متهم هستند- به کار گرفته است و همزمان گروه‌های مقاومت در حال حمایت از طرحهای دولت عراق برای مقابله با کرونا مانند ایجاد بیمارستان‌های صحرایی و ضد عفونی کردن اماکن عمومی هستند.

گردان‌های حزب الله عراق در ادامه بیانیه خود درباره «موج هجمه‌های روانی از پیش تعیین شده آمریکا برای اجرای سناریوی جدید آن در عراق» هشدار داد و گفت: این سناریو شامل اجرای عملیات هلی بُرن روی مواضع ارتش و سرویس‌های امنیتی و حشد شعبی همراه با پشیبانی زمینی و هوایی است.

حزب الله عراق تاکید کرد: گروه‌های مقاومت در صورت هرگونه اقدامات جنایکارانه آمریکا، هیچ خط قرمزی را رعایت نخواهد کرد و همه تاسیسات نظامی، امنیتی و اقتصادی آمریکا را بدون استثناء هدف قرار می‌دهند و مناطقی را که از آنجا مواضع گروه‌های مقاومت مورد هدف قرار می‌گیرد، به گورستان نیروهای آمریکایی تبدیل خواهیم کرد.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی