اهدای بسته‌های آموزشی و بهداشتی معلم روستا به دانش آموزان


اهدای بسته‌های آموزشی و بهداشتی معلم روستا به دانش آموزان

حمید خواجه نژاد، مدیر روابط عمومی معاونت سیما، ویدئویی از اقدام یک معلم کرمانشاهی و قدردانی او از صدا و سیما را منتشر کرد.

اهدای بسته‌های آموزشی و بهداشتی معلم روستا به دانش آموزانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تقریبا از همان اوایل که شرایط عادی کشور به اضطراری تغییر حالت داده ومدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شدند، وزارت آموزش و پرورش با همکاری بی کم و کاست سازمان صدا و سیما اقدام ب پخش آموزش تمام مقاطع نحصیلی در شبکه‌ها مختلف تلویزیون به خصوص شبکه آموزش کرده تا به این وسیله از تعطیلی کامل سیستم آموزشی جلوگیری کنند که اتفاقا این اقدام واکنش‌های خوب و مثبتی را نیز به همراه داشت.
اما بسیاری از دبیران و دانش آموزان نیز علاوه بر استفاده از برنامه‌های تلویزیونی و همگام با این آموزش‌ها، با ایجاد گروه‌ها و کانال‌های آموزشی در پیامرسانهای داخلی به آموزش و یادگیری پرداخته و از انجام فعالیت‌های کلاسی غافل نشدند.

حمید خواجه نژاد، مدیر روابط عمومی معاونت سیما نیز با انتشار ویدئویی از اقدام یک معلم کرمانشاهی در صفحه توئیتری خود نوشت:

‏"یکی از معلمان شریف روستای مرزی «دزآور» از توابع «نوسود»کرمانشاه،ضمن اهدای بسته های آموزشی و بهداشتی به دانش آموزانش از اهتمام ‎صداوسیما برای جبران ‎آموزش تحصیلی قدردانی کرد.
‎مدرسه تلویزیونی ایران
‎شبکه آموزش
‎شبکه چهار ‎"

اهدای بسته‌های آموزشی و بهداشتی معلم روستا به دانش آموزان

بیشتر بخوانید: ترامپ از چین درخواست کمک می‌کند!

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کل‌کل مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد با چاشنی بینی!