ویژه برنامه‌های مجازی فرهنگسرای سرو در نوروز کرونایی


ویژه برنامه‌های مجازی فرهنگسرای سرو در نوروز کرونایی

در تعطیلات نوروز 1399 و روز طبیعت فرهنگسرای سرو 4 ویژه برنامه را در فضای مجازی تدارک دیده است.

ویژه برنامه‌های مجازی فرهنگسرای سرو در نوروز کرونایی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط‌ عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۶ و فرهنگسرای سرو، شیوع بیماری کرونا باعث شده است تا نوروز ۱۳۹۹ را در منزل سپری کنیم، گرچه خانه‌نشینی باعث می‌شود بی‌حوصله شویم، اما راه‌هایی وجود دارد تا در خانه نیز سرگرم شده و از بودن در کنار خانواده لذت ببریم.

فرهنگسرای سرو برای ایجاد سرگرمی در بین اعضای خانواده و پرکردن اوقات فراغت مخاطبان ویژه برنامه‌ها و مسابقه‌هایی را با شعار «# در_خانه_می‌مانیم» در فضای مجازی برگزار می‌کند، در این گزارش مروری بر این برنامه‌ها داریم.

ورزش‌های قرنطینه‌ای در کنار خانواده

ماندن در خانه و کاهش تحرک سبب می‌شود دچار اضافه وزن شویم؛ بهترین راه برای پیشگیری از چاقی و سرگرم شدن انجام ورزش‌های ساده در خانه است. پویش «عکس و فیلم کوتاه از حرکات ساده ورزشی در خانه» به منظور ایجاد سلامتی با انجام حرکات ساده ورزشی یکی از برنامه‌های فرهنگسرای سرو در فضای مجازی است؛ علاقه‌مندان جهت شرکت در این پویش می‌توانند از حرکات ورزشی خود که به راحتی در خانه قابل اجرا است تصویر و فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه‌ای تهیه کرده و از طریق پیام‌رسان واتساپ به شماره ۰۹۲۰۱۹۱۹۲۵۰ ارسال کنند.

آشپزی‌های من و مامانم تصویری شد!

دیگر برنامه‌ای که برای ایام نوروز ۹۹ و خانه‌نشینی کرونایی تدارک دیده شده است، پویش «آشپزی‌های من و مامانم» کافی است تصاویر ویژه خود از پخت شیرینی‌های مخصوص نوروز را در کنار خانواده‌تان ضبط کرده و به شماره واتساپ ۰۹۲۰۱۹۱۹۲۵۰ ارسال کنید تا در این پویش فضای مجازی شرکت کنید.

نوروز امسال بیشتر شاهنامه بخوانیم

اشعار فردوسی همواره زینت‌بخش محافل خانوادگی ما ایرانیان بوده و شاهنامه او در جسم و جان ایرانیان جایگاهی ویژه دارد. چه خوب است در این ایام نیز هر روز چند بیتی از شاهنامه فردوسی را در کنار خانواده‌های خود و به ویژه کودکان و نوجوانان بخوانیم و سرگرم شویم.

مسابقه «مرز پر گهر» مسابقه ویژه صوتی خوانش شاهنامه ویژه گروه کودک و نوجوان ۳ تا ۱۴ سال است که در فضای مجازی فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند پس از خوانش بخشی از اشعار شاهنامه فایل صوتی آن را از طریق واتساپ به شماره مذکور ارسال کنند.

«۱۳ بدر قرنطینه‌ای» مهمان روز طبیعت ۹۹
سیزدهمین روز از اولین ماه سال، روز طبیعت نام دارد و همه ایرانیان بنابر سنتی دیرینه به دامان طبیعت می‌روند و این روز را متفاوت با بقیه ایام نوروز سپری می‌کنند، اما از آنجا که روز طبیعت امسال آغشته به ویروس کرونا است از همه هم‌وطنان درخواست شده است تا در خانه بمانند.

فرهنگسرای سرو برای این روز خاص ویژه برنامه متفاوتی تحت عنوان «۱۳ بدر قرنطینه‌ای» در نظر گرفته است. این پویش شامل ارسال فیلم و عکس کوتاه ۶۰ ثانیه‌ای از سرگرمی‌های روز سیزده بدر در خانه است. این مسابقه با شعار «#۱۳_نوروز_در_خانه_می‌مانیم» طراحی شده و از هم‌وطنان ما دعوت می‌کند برای قطع زنجیره بیماری این روز را در خانه سپری کنند. عکس‌ها و فیلم‌های خود را از طریق واتساپ برای فرهنگسرای سرو ارسال کنید.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند به صفحه اینستاگرامی فرهنگسرای سرو با آدرس farhangsara_sarv مراجعه کنند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان