نتانیاهو خود را قرنطینه کرد


 نتانیاهو خود را قرنطینه کرد

شفقنا – به دنبال اخبار منتشره درباره احتمال ابتلای «بنیامین نتانیاهو» به «ویروس کرونا»، دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) اعلام کرد که نتانیاهو تا زمان اعلام نتیجه تست کرونا، خود را در خانه قرنطینه کرده است. به گزارش شفقنا به نقل از شبکه خبری «الجزیره»،‌ دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نتانیاهو و گروه کاری او همگی تست […]

 نتانیاهو خود را قرنطینه کرد

شفقنا – به دنبال اخبار منتشره درباره احتمال ابتلای «بنیامین نتانیاهو» به «ویروس کرونا»، دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) اعلام کرد که نتانیاهو تا زمان اعلام نتیجه تست کرونا، خود را در خانه قرنطینه کرده است.

به گزارش شفقنا به نقل از شبکه خبری «الجزیره»،‌ دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نتانیاهو و گروه کاری او همگی تست کرونا داده‌اند و تا زمان اعلام نتیجه آن، خود را در خانه قرنطینه کرده‌اند.

خبرها حاکیت از احتمال ابتلای نتانیاهو به ویروس کرونا دارد.

«ریوکا پالوخ» مشاور نخست وزیر رژیم صهیونیستی در امور ارتدوکس‌های افراطی که پنجشنبه گذشته با نتانیاهو دیدار کرده بود، به ویروس کرونا مبتلا شده است.

یک منبع آگاه در دفتر نتانیاهو به شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، نتانیاهو و دیگر مشاوران یا قانونگذاران احتمالا به مدت ۲ هفته وارد قرنطینه شوند.

براساس گزارش ایرنا، طبق مقرراتی که کابینه رژیم صهیونیستی وضع کرده است، تجمع بیش از ۱۰ نفر در یک مکان سر بسته ممنوع است و افراد باید فاصله خود را با دیگران ۲ متر حفظ کنند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403