رایان گاسلینگ قصد بازی در فیلم Project Hail Mary را دارد


رایان گاسلینگ قصد بازی در فیلم Project Hail Mary را دارد

پس از فیلم First Man، رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) قصد بازی در فیلم Project Hail Mary که یک فیلم فضایی دیگر است را دارد. در ادامه با گیم‌شات همراه باشید. رایان گاسلینگ قصد تهیه‌کنندگی و بازیگری در فیلم Project Hail Mary را دارد و در حال مصاحبه با استودیو MGM برای بدست آوردن این پروژه است. این پروژه اقتباسی از رمان جدید اندی ویر خواهد بود. کن کاو...

پس از فیلم First Man، رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) قصد بازی در فیلم Project Hail Mary که یک فیلم فضایی دیگر است را دارد. در ادامه با گیم‌شات همراه باشید.

رایان گاسلینگ قصد تهیه‌کنندگی و بازیگری در فیلم Project Hail Mary را دارد و در حال مصاحبه با استودیو MGM برای بدست آوردن این پروژه است. این پروژه اقتباسی از رمان جدید اندی ویر خواهد بود. کن کاو (Ken Kao) نیز از دیگر تهیه‌کنندگان این پروژه خواهد بود. فیلم Project Hail Mary درباره‌ یک فضانورد تنها که در یک فضاپیما قصد نجات زمین را دارد است. CAA وظیفه انتشار کتاب Project Hail Mary را دارد و قرار است این کتاب بهار سال آینده توسط Penguin Random House منتشر شود.

اولین رمان اندی ویر، مریخی (The Martian)، توسط خود او در سال 2011 منتشر شد. داستان مریخی درباره یک فضانورد آمریکایی است که در کره مریخ و در سال 2035 سرگردان و تنها مانده، او باید تمام قابلیت‌های خود را به کار گیرد تا به مرکز کنترل پرواز در کره زمین وضعیت خود را اطلاع داده و تقاضای کمک کند. در حالی که برای بقا در مریخ تلاش می‌کند مشکلاتی برایش پیش می‌آید. فیلم مریخی در سال 2015 به کارگردانی ریدلی اسکات و بازیگری مت دیمون اکران شد که به موفقیت بزرگی دست یافت و باکس‌آفیس نهایی آن 630 میلیون دلار بود و نامزد هفت جایزه اسکار شد.

در سال 2017 ویر رمان آرتمیس (Artemis) را منتشر کرد، این رمان درباره زنی به اسم جز است، که مسیر خود را گم کرده است و در شهر کوچک آرتمیس، تنها شهر موجود در کره ماه، محدود شده است. بدهی‌های زیادی دارد و دستمزدی که به سختی اجاره را پوشش می‌دهد و فرصتی برای تغییر زندگی بدست می‌آورد که نمی‌تواند دست رد بزند. فاکس و ریجنسی انترتینمنت تمام حقوق این داستان را خریده و فیل لرد و کریس میلر را برای کارگردانی این فیلم انتخاب کرده‌اند.

رایان گاسلینگ برای فیلم‌های Half Nelson و La La Land نامزد جایزه اسکار شده بود. آخرین نقش‌آفرینی او در فیلم First Man، به کارگردانی دیمین شزل، و در سال 2018 بود که نقش نیل آرمسترانگ، اولین انسانی که روی ماه قدم گذاشت، بازی کرده است.

رایان گاسلینگ قصد بازی در فیلم Project Hail Mary را داردرایان گاسلینگ قصد بازی در فیلم Project Hail Mary را دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا