نت‌فلیکس ساخت فصل چهارم سریال Castlevania را تایید کرد


نت‌فلیکس ساخت فصل چهارم سریال Castlevania را تایید کرد

نت‌‌فلیکس با فاصله‌ی کمتر از یک ماه از فصل سوم، به‌تازگی از تهیه و تولید فصل چهارم سریال Castlevania خبر داده است که برای طرفداران بسیار خوشحال‌کننده است. نت‌فلیکس به‌تازگی در حساب رسمی توئیتر خود فصل چهارم سریال Castlevania را تایید کرده است درحالی که کمتر از یک ماه از پخش فصل سوم می‌گذرد که به خوبی شخصیت‌ها را گسترش داده بود. پس از اینکه طرح...

نت‌‌فلیکس با فاصله‌ی کمتر از یک ماه از فصل سوم، به‌تازگی از تهیه و تولید فصل چهارم سریال Castlevania خبر داده است که برای طرفداران بسیار خوشحال‌کننده است.

نت‌فلیکس به‌تازگی در حساب رسمی توئیتر خود فصل چهارم سریال Castlevania را تایید کرده است درحالی که کمتر از یک ماه از پخش فصل سوم می‌گذرد که به خوبی شخصیت‌ها را گسترش داده بود. پس از اینکه طرح کلی فصل سوم طوری پیش رفته بود که مانند یک فصل میانی شده بود، انتظار می‌رفت که شاهد ساخت فصل دیگری نیز برای دنباله‌ی آن باشیم. با این حال، بسیار هیجان‌انگیز است که می‌بینیم نت‌فلیکس از مدل مرسوم سه فصلی‌اش فراتر رفته است.

سریال Castlevania را می‌توان یکی از بهترین سریال‌های اقتباسی از بازی‌های ویدئویی دانست و فصل سوم، این سریال را وارد مسیر جدید و هیجان‌انگیزی کرد و با معرفی شخصیت‌هایی مثل Sala ،Saint-Germain و… دنیای آن را به‌طرز قابل توجه‌ای گسترش داد. در واقع ترکیبی بسیار جذاب از خوبی و پلیدی را شاهد بودیم و اکشن این فصل بسیار چشم‌گیر بود. به‌طور کلی، فصل سوم بهترین فصل این سریال تا به اینجای کار بود و قطعاً طرفداران بسیار خشنود هستند از اینکه این سریال که تازه به خوبی شکل گرفته، به این زودی‌ها قرار نیست به اتمام برسد.

نظر شما درمورد فصل چهارم سریال Castlevania چیست؟

نت‌فلیکس ساخت فصل چهارم سریال Castlevania را تایید کردنت‌فلیکس ساخت فصل چهارم سریال Castlevania را تایید کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت