لغو همه بازارهای رمضانی در ««ترنگانو»» مالزی برای مقابله با کرونا


 لغو همه بازارهای رمضانی در ««ترنگانو»» مالزی برای مقابله با کرونا

رئیس کمیته سلامت و محیط زیست دولت ایالتی مالزی از تعطیلی همه بازارهای رمضانی در ماه رمضان سال جاری در این ایالت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « thesundaily»،رئیس کمیته سلامت و محیط زیست دولت ایالتی مالزی از تعطیلی همه بازارهای رمضانی در ماه رمضان سال جاری در این ایالت خبر داد.

دکتر «الیاس رزاق» در این باره گفت: این تصمیم در نشست ویژه کمیته امنیت «ترنگانو» برای بررسی وضعیت شیوع کرونا اتخاذ شد.

وی افزود:از آنجا که دستور محدودیت رفت و آمد در همه مناطق این ایالت تا روز 14 آوریل یعنی 10 روز قبل از آغاز ماه مبارک رمضان تمدید شده است و با توجه به شرایط کنونی به دلیل شیوع ویروس کرونا بهترین تصمیم دولت ایالتی لغو همه بازارهای رمضانی در سال جاری است.

رزاق همچنین گفت:خطر تماس های نزدیک افراد با یکدیگر بسیار بالاست و ممکن است موجب گسترش بیشتر ویروس «کوید-19» شود بنابراین دولت باید همه تلاش های لازم را برای کنترل این وضعیت انجام دهد.

در بیانیه کمیته سلامت و محیط زیست دولت ایالتی «ترنگانو» آمده است: دولت برای ریشه کن کردن ویروس کرونا از همه مقامات محلی درخواست کرده است تا اقدامات لازم را برای لغو بازارهای رمضانی انجام دهند.

بر اساس این بیانیه به همه اهالی کسب و کار در بازارهای رمضانی توصیه شده است تا آمادگی لازم در این زمینه را داشته باشند و راه های دیگری برای کسب در آمد در این مدت پیدا کنند.

کمیته سلامت و محیط زیست دولت ایالتی «ترنگانو» اهالی کسب و کار را تشویق به روی آوردن به خرید و فروش آنلاین و یا ارائه خدمات به مشتری ها از منازل کرده است.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا