دیدنی های بانکوک در سفر به تایلند


دیدنی های بانکوک در سفر به تایلند

معبد وات آرون معبد وات آرون یکی از زیبارتین معابد آسیای جنوب شرقی میباشد که در سمت راست رود بزرگ چائوفرایا در بانکوک قرار گرفته است و امروزه توسط میلیونها توریست تاکنون بازدید شده است .وات آرون بع معنای سپیده دم میباشد و این معبد در لوکیشنی بینظیر از لحاظ زیبایی های شهری و مناظر […]

معبد وات آرون

معبد وات آرون یکی از زیبارتین معابد آسیای جنوب شرقی میباشد که در سمت راست رود بزرگ چائوفرایا در بانکوک قرار گرفته است و امروزه توسط میلیونها توریست تاکنون بازدید شده است .وات آرون بع معنای سپیده دم میباشد و این معبد در لوکیشنی بینظیر از لحاظ زیبایی های شهری و مناظر خیره کننده قرار گرفته است و از دور چه در شب و چه در روز جلوه ی خاصی به شهر بخشیده .

با استفاده از قایق هایی که در دو طرف رودخانه در حال تردد میباشند میتوانید به آن سمت رودخانه رسیده ، پس از بلازدید از نمای بیرونی در داخل معبد از انواع مجسمه های بودایی و فیگور های بودایی در اشکال و اندازه های مختلف به رنگ های طلایی و سایر تزیینات به کار رفته و معماری های خارق العاده از جذابیت های این مکان به شمار رفته و در نهایت یک ساعت را برای گردش و بازدید از این بنا میتوانید اختصاص دهید .

باغ رز یا رز گاردن

رز گاردن در تور تایلند باغ رزی متشکل از هزاران بوته و درختچه ی گل رز میباشد که در این مجموعه رویایی دریاچه ای زیبا درست در وسط باغ قرار گرفته و میتوان گردشی خاطره انگیز و به یاد ماندنی را در خوشبوترین مکان تایلند سپری کنید .

بوی گل های رز از کیلومترها آن طرف تر هم به مشام میرسد و این مجموعه دارای مناظر و چشم انداز های بسیار جالبی برای پیاده روی گردش و عکاسی میباشد به طوری که بسیاری از جوانان تایلند برای گرفتن عکسهای مراسم ازدواج به این مجموعه می ایند .

البته از دیگر جاذبه های رزگاردن اجرای برنامه های جالب موسیقی تایلندی برنامه ها و نمایش های بوکس و کشتی تایلندی ، نمایش با فیل ها و شمشیربازی های سنتی و نمایشگاه صنایع دستی و آثار هنری میباشد که به شدت مورد استقبال توریستها قرار گرفته است .

شام در کشتی های لوکس

به گزارش سفر باتو ، در بانکوک با توجه به اینکه جاذبه های شهری متنوع و فراوانی در مسیر رودخانه بزرگ چائوفرایا قرار گرفته اند تورهایی با عنوان شام در کشتی های لوکس برگزار میشوند که در این تور ها میتوان در کشتی های تفریحی از مناظر و مناطق دیدنی اطراف رودخانه رد شد و از سایر مناطق مهم شهری دیدن نمود و در حین بازدید و گردش در مسیر رودخانه از بازدیدکنندگان پذیرایی شام به همراه مخلفات و خوراکی های خوشمزه به عمل خواهد آمد .

مشهور ترین کشتی هایی که در این زمینه به مسافران خدمت رسانی میکنند کشتی های گرند پیرل میباشند که چند ساعتی را پس از تاریکی هوا توریستها را به گردش در مناطق آرام رودخانه برده و ضمن بازدید میتوانند از تمامی جاذبه هایی که از دور با نورپردازی های خیره کننده شام میدرخشند بازدید کنند .

باغ وحش بانکوک

باغ وحش بانکو منطقه ای بسیار وسیع در خارج از این شهر میباشد که در دو قسمت اصلی قابل بازدید است اوین قسمت مربوط به بخش حیوانات وحشی و دومین بخش مربوط به پارک آبی و تفریحات مهیج داخلش است .این مجموعه به حدی بزرگ هست که حیوانات وحشی آن بتوانند در محیطی مانند زیستگاه خود به زندگی ادامه دهند و همچنین دارای مسیر هایی جنگلی در قسمت حیوانات وحشی میباشد که با استفاده از ماشین های مخصوص ایمن میتوان از محل زندگی آنها رد شد .

در بخش پارک آبی هم تفریحات متنوع و مهیجی برای توریستها در نظر گرفته شده و آنها ضمن تفریح میتوانند از سایر آبزیان دیدن و حیوانات این بخش دیدن کنند.

با تور مالزی سفر کنید.

بازار چاتوچاک

بازار آخر هفته چاتوچاک از بزرگترین بازار های محلی در دنیا میباشد که در آن فقط بیش از پانزده هزار فروشنده مشغول عرضه ی کالاهای خود میباشند .در غرفه های این بازار که با نام جی جی مارکت مشهور میباشد انواع کالاها را میتوان پیدا نمود .

انواع کالاهای خرده ریز مانند زیورالات مانند جواهرات مانند سنگ های قیمتی و انواع بدلیجات گرفته تا انواع لباس های زنانه بچگانه مردانه ، انواع اکسسوری های زینتی ، سوغاتی های هنری تایلندی مانند کارهای هنری چوبی تابلو های هنری و زیورالات کار دست مردم بومی اطراف ، کلاه ها و عینک های آفتابی ،وسایل منزل بزرگ مانند سرویس مبلمان و زیرانداز ها فرش ها کالاهای برقی کالاهای خانگی دکوری ها و نهایتا انواع گل و گیاه طبیعی و مصنوعی با تنوعی بینظیر در این بازار هر یک در بخش های مخصوص به خود به فروش میرسد .برای صرفه جویی در وقت میتوانید برای بازدید از کالاهای مورد نظرتان در بخش دلخواهتان گردش داشته باشید .

برخی اوقات شمار بازدیدکنندگان و مشتریان این بازار بیش از دویست هزار نفر میشود و از اینرو این بازار جزو بزرگترین مرکز بازارهای محلی در دنیا شناخته میشود .

بازار شناور بانکوک

بازار شناور بانکوک در هشتاد کیلوتری خارج از مرکز شهر قرار گرفته و با استفاده از قایق بایستی در انجا به گردش پرداخت و تجربه ای منحصر به فرد از خرید برایتان خواهد بود .

بیشتر کالاهای این بازار به محصولات غذایی و کشاورزی اختصاص داشته و انواع گل ها گیاهان تازه غذاهای خیابانی سوغاتی ها و یادگاری ها مانن مجسمه ها زویرالات کار دست و غیره را در این محل میتوان پیدا نمود .

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مدل لباس مردانه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته