تقدیر همراه اول و ایرانسل از کاربران روبیکا


تقدیر همراه اول و ایرانسل از کاربران روبیکا

مجله آنلاین موبنا – ضمن عرض تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه به کاربران عزیز روبیکا و آرزوی سلامتی برای آحاد ملت شریف ایران در سال جدید، بدینوسیله مراتب سپاس و تقدیر خود را بابت استقبال و مشارکت گسترده شما عزیزان در سوپراپلیکیشن روبیکا به عنوان یک پلتفرم کاملا بومی، تقدیم می داریم. همانگونه که مستحضرید، روبیکا حاصل همکاری و سرمایه گذاری مشترک دو اپراتور...

مجله آنلاین موبنا – ضمن عرض تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه به کاربران عزیز روبیکا و آرزوی سلامتی برای آحاد ملت شریف ایران در سال جدید، بدینوسیله مراتب سپاس و تقدیر خود را بابت استقبال و مشارکت گسترده شما عزیزان در سوپراپلیکیشن روبیکا به عنوان یک پلتفرم کاملا بومی، تقدیم می داریم. همانگونه که مستحضرید، روبیکا حاصل همکاری و سرمایه گذاری مشترک دو اپراتور بزرگ تلفن همراه کشور است و استقبال گسترده هموطنان عزیزمان و ثبت رکورد مشارکت بیش از ۳۵ میلیون نفر در استفاده از خدمات دیجیتال این سوپر اپلیکیشن، بی شک بزرگترین سرمایه روبیکا است.
همراه اول و ایرانسل به عنوان دو اپراتور بزرگ تلفن همراه کشور با همراهی شما عزیزان تحقق شعار «ما می توانیم» را در محصول ایرانی مشترک خود مشاهده می نمایند و در روزهای پیش رو در قالب گزارش های تفکیکی رکوردهایی کم نظیر از میزان مشارکت مردمی که توسط شما عزیزان ثبت شده است، ارائه خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اینترنت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی