احتمال تولید نسخه 5 درب سوزوکی جیمنی


احتمال تولید نسخه 5 درب سوزوکی جیمنی

ظاهراً سوزوکی جیمنی با رشد ابعاد مواجه شده و نسخه جدید 5 درب آن وارد بازار هند خواهد شد. این خودروساز ژاپنی به دنبال معرفی جیمنی 5 درب در هند بوده و بعدا می‌خواهد فروش نسخه 3 درب را در این کشور شروع کند. هنوز مشخص نیست که جیمنی بزرگ‌تر به دیگر کشورها نیز صادر … The post احتمال تولید نسخه 5 درب سوزوکی جیمنی appeared first on مجله پدال.

ظاهراً سوزوکی جیمنی با رشد ابعاد مواجه شده و نسخه جدید 5 درب آن وارد بازار هند خواهد شد. این خودروساز ژاپنی به دنبال معرفی جیمنی 5 درب در هند بوده و بعدا می‌خواهد فروش نسخه 3 درب را در این کشور شروع کند. هنوز مشخص نیست که جیمنی بزرگ‌تر به دیگر کشورها نیز صادر خواهد شد یا خیر.

احتمال تولید نسخه 5 درب سوزوکی جیمنی

جیمنی 5 درب فاصله بین محوری بیشتری نسبت به نسخه 3 درب خواهد داشت تا به این ترتیب فضای بیشتری در کابین ایجاد شده و دسترسی به ردیف دوم صندلی‌ها راحت‌تر صورت گیرد. به غیر از این تغییر دیگری وجود نخواهد داشت و بنابراین نیروبخش جیمنی 5 درب می‌تواند همان پیشرانه 1.5 لیتری 105 اسب بخاری باشد. به منظور ایجاد توانایی‌های آفرود نیز یک سیستم چهار چرخ محرک و جعبه انتقال با دنده‌های سنگین تعبیه خواهد شد. جیمنی بزرگ‌تر احتمالاً قیمت زیر 1 میلیون روپیه (حدود 13200 دلار) خواهد داشت.

احتمال تولید نسخه 5 درب سوزوکی جیمنی

ظاهراً سوزوکی به دنبال حذف جیمنی فعلی از بازارهای اروپایی بوده و دلیل آن نیز عدم توانایی این خودرو در پاس کردن قوانین آلایندگی می‌باشد. ژاپنی‌ها به جای آن اقدام به عرضه جیمنی در دسته خودروهای تجاری و بدون صندلی‌های عقب خواهند کرد تا این خودرو شامل حال قوانین جدید نشود. احتمال عرضه جیمنی با پیشرانه‌ای متفاوت در آینده هم وجود دارد.

احتمال تولید نسخه 5 درب سوزوکی جیمنی

جیمنی در بازار ژاپن با پیشرانه 3 سیلندر 660 سی‌سی توربویی عرضه می‌شود که قدرت 63 اسب بخاری و گشتاور 96 نیوتون متری دارد. خریداران می‌توانند گیربکس 5 سرعته دستی یا 4 سرعته اتوماتیک را برای این آفرودر کوچک سفارش دهند.

احتمال تولید نسخه 5 درب سوزوکی جیمنی

پیش از این رندرهایی از نسخه پیک‌آپ جیمنی نیز منتشر شده بود. خودرویی که در صورت تولید، جیمنی را به بازیگری تاثیرگذارتر در این رده تبدیل خواهد نمود.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری