همراه اول از نقش نداشتن سهامدارانش در شرکت توسکا خبر داد


همراه اول از نقش نداشتن سهامدارانش در شرکت توسکا خبر داد

همراه اول با انتشار اطلاعیه‌ای در خصوص مطالبی که در مورد شرکت توسکا منتشر شد اعلام کرد سهامداران هیچ نقش مدیریتی و مالکیتی در این شرکت و اپلیکیشن روبیکا ندارند. اخیرا مطالبی در مورد شرکت توسکا و قرارداد تبلیغاتی آن در حوزه سرویس‌های دیجیتال با سازمان صداوسیما و نقش سهامداران این اپراتور در مدیریت و مالکیت... نوشته همراه اول از نقش نداشتن...

همراه اول با انتشار اطلاعیه‌ای در خصوص مطالبی که در مورد شرکت توسکا منتشر شد اعلام کرد سهامداران هیچ نقش مدیریتی و مالکیتی در این شرکت و اپلیکیشن روبیکا ندارند.

اخیرا مطالبی در مورد شرکت توسکا و قرارداد تبلیغاتی آن در حوزه سرویس‌های دیجیتال با سازمان صداوسیما و نقش سهامداران این اپراتور در مدیریت و مالکیت آن منتشر شد که در همین راستا اپراتور همراه اول اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

اطلاعیه همراه اول در مورد شرکت توسکا

در این اطلاعیه آمده است شرکت توسکا از شرکت‌های تابع همراه اول بوده و هیچ کدام از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی در لایه سهامداری شرکت مخابرات ایران و اپراتور همراه اول نظیر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ستاد اجرائی فرمان امام (ره) و نیز سایر سهامداران، هیچ نقشی در مدیریت و یا مالکیت این شرکت و همچنین اپلیکیشن روبیکا ندارند.

در بخش دیگر این اطلاعیه تاکید شده است:

با توجه به اینکه شرکت توسکا کارگزار همراه اول در اجرای قرارداد صداوسیما بوده است به اطلاع می‌رساند قرارداد مذکور از آذرماه 98 از شرکت توسکا منفک و به همراه اول منتقل شده و شرکت مذکور هیچ فعالیتی در این حوزه ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ با تو خودمونیم من ته دیوونگیم من