تاکید مردم پاکستان بر حمایت همیشگی از فلسطین


تاکید مردم پاکستان بر حمایت همیشگی از فلسطین

خبرگزاری آریا- مردم پاکستان بر حمایت همیشگی خود از فلسطینی‌های ستمدیده تاکید و انزجارشان را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

تاکید مردم پاکستان بر حمایت همیشگی از فلسطین
خبرگزاری آریا- مردم پاکستان بر حمایت همیشگی خود از فلسطینی‌های ستمدیده تاکید و انزجارشان را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از رسانه‌های پاکستان، مردم پاکستان امسال نیز همزمان با "روز زمین" در فلسطین، بر حمایت همیشگی خود از فلسطینی‌های ستمدیده تاکید و انزجارشان را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
علیرغم بحران شیوع کرونا در پاکستان، مردم این کشور به مناسبت 30 مارس "روز سرزمین فلسطین" توسط پیام‌های ویدیویی و در صفحات فضای مجازی اعلام کردند: حمایت خود از ملت مقاوم فلسطین و گروه‌های مقاومت فلسطینی تا آزادی بیت المقدس ادامه خواهند داد.
فراخوان بزرگداشت "روز زمین فلسطین" در پیام ویدیویی بنیاد فلسطین پاکستان صورت گرفت که با استقبال چشمگیری از سوی شخصیت‌های سیاسی، مذهبی و مردم پاکستان مواجه شد.
مردم پاکستان از جمله سیاستمداران، شخصیت‌های مذهبی و فعالان اجتماعی و حقوق بشر این کشور در پیام‌هایی خاطر نشان کردند: مسلمانان پاکستانی همواره با ملت فلسطین در برابر توطئه‌ها و تلاش‌های اشغالگران متحد باقی خواهند ماند.
برخی از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی پاکستان از جمله سناتور "مشاهد الله خان" در پیام‌هایی از مسلمانان جهان خواستند: با اتحاد و همبستگی به اشغالگری و ظلم بیش از حد رژیم صهیونیستی در فلسطین خاتمه دهند.
کاربران فضایی مجازی در پاکستان نیز ضمن تاکید بر موضع صریح دولت و ملت پاکستان مبنی بر اشغالگر بودن اسرائیل، از شیوع ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی و طرح شیطانی صهیونیست‌ها برای بهره‌برداری از این وضعیت علیه فلسطینی‌ها به شدت ابراز نگرانی کردند.
"صابر ابو مریم" رئیس بنیاد فلسطین پاکستان در یک پیام ویدیویی اعلام کرد: مسلمانان پاکستان در مبارزه به حق فلسطینیان٬ علیه اقدامات ضدانسانی رژیم اسرائیل همانند گذشته حمایت و به همبستگی با برادران فلسطینی خود ادامه می‌دهند.
وی ضمن محکوم کردن تداوم محاصره نواز غزه توسط اشغالگران اسرائیل از پس شیوع بیماری کرونا ابراز نگرانی کرده و موضع گیری جامعه جهانی و سازمان‌های حامی حقوق بشر در این زمینه را خواستار شد.
اعضای احزاب سیاسی و مذهبی دیگر پاکستان ازجمله حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان، حزب جماعت اسلامی، سازمان دانشجویان امامیه و جمعیت اهل حدیث پاکستان با حضور در یک کنفرانس ویدیویی تداوم اشغالگری رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و از اقدامات و مواضع فلسطینی‌ها در راستای حق آزادسازی خاک سرزمینشان حمایت کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !