اتاق فرارهای ترسناک و هیجان انگیز در ایران!


اگر اهل چالش و حل معما هستید؛ یا دوست دارید به شیوه ای کاملا متفاوت نهایت هیجان را تجربه کنید می‌توانید به سراغ یکی از جدیدترین و پُرطرفدارترین تفریحات تهران یعنی اتاق فرار یا اسکیپ روم بروید. اگر شما از دسته افرادی هستید که به چالش، حل معما و تجربه هیجانی واقعی علاقه دارید، این […] نوشته اتاق فرارهای ترسناک و هیجان انگیز در ایران! اولین بار در...

اگر اهل چالش و حل معما هستید؛ یا دوست دارید به شیوه ای کاملا متفاوت نهایت هیجان را تجربه کنید می‌توانید به سراغ یکی از جدیدترین و پُرطرفدارترین تفریحات تهران یعنی اتاق فرار یا اسکیپ روم بروید. اگر شما از دسته افرادی هستید که به چالش، حل معما و تجربه هیجانی واقعی علاقه دارید، این مطلب دقیقا برای شما است. به طور معمول معماهای اتاق فرار ساده یا پیچیده هستند. برخی از آنها واقعا به فکر و تفکر خلاق نیاز دارند و یا در بعضی از مراحل کافیست تا کمی به اطراف خودتان توجه کنید تا بتوانید معما را پیدا کنید. اتاق فرارهای تهران آنقدر متنوع و جذابند که با انتخاب هر کدامشان، دنیایی از بازی و سرگرمی به رویتان باز می‌شود و به همین دلیل از جاذبه‌‌های تهران محسوب می‌شوند.

اتاق‌های فرار جزء جدیدترین تفریحات هیجان انگیز و معمایی محسوب می‌شوند که از ژاپن نشات گرفته‌اند. اولین اتاق فرار، در شهر کیوتوی ژاپن و در سال ۲۰۰۷ راه‌اندازی شد که استقبال بی‌نظیر مردم از آن، تعداد اتاق‌های فرار را به هشت هزار اتاق بازی در سراسر دنیا تبدیل کرد. در ابتدا، بازی‌ها در کافه‌ها و کلوپ‌های مختلف کشور ژاپن برگزار می‌شد. اما ناگهان و تنها در مدت طی پنج سال، این ایده بازی جایگاه خود را به عنوان یکی از مکانهای دائمی تفریح در سراسر آسیا و اروپا محکم کرد. بعد از استقبال زیاد مردم اروپا و آسیا از اتاق فرار، در حدود سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ امریکایی ها نیز به فکر ارائه این تفریح جدید و جذاب افتادند به طوری که چند شرکت در سان فرانسیسکو، سیاتل، سنت لوئیس و نیویورک خیلی سریع ماموریت یافتند تا شعبه های اتاق فرار را در شهرهای امریکا تاسیس کنند. اکنون نزدیک به پنج هزار اتاق فرار در سرتاسر جهان از جمله بوداپست، برن و استرالیا وجود دارد. در واقع کارکرد اصلی اتاق فرارها کمی متفاوت تر از بازی های معمولی بود. هدف این است که آنچه در فضای بازی‌های رایانه‌ای و یا فیلم‌ها دیده‌ایم را این بار در فضای شبیه‌سازی‌شده در کنار دوستانمان تجربه کنیم. مهم‌ترین مزیت ایده اتاق‌های فرار تقویت مهارت‌های کار گروهی، مهارت‌های فکری، اطلاعات عمومی، دقت و توجه و خلاقیت و از همه مهمتر توجه به محدودیت‌ها در زندگی می باشد. به همین دلیل اتاق فرارها برای گروه های دانش آموزی نیز بسیار کاربردی، مفرح و جذاب است.

مجموعه رپیتون- تهران

رپیتوَن یک بازی اتاق فرار است که به تازگی در شهر تهران افتتاح شده است. شما همراه با دوستان، همکاران، همکلاسی‌ها یا خانواده‌تان وارد یک اتاق می‌شوید و در پشت سر شما قفل می‌شود. شما باید در عرض ۶۰ دقیقه فقط با به کار گیری نیروی مغز خود، از آن فرار کنید. شما در این میان بایستی به دنبال سر نخ‌ها و راه حل‌هایی که در لا به لای معماهای اتاق پنهان شده‌اند بگردید تا در نهایت بتوانید راه خود را به بیرون پیدا کنید.
رپیتون در حال حاضر فقط یک اتاق بازی دارد، که نام آن «اره» است و کمی هم از داستان سلسله فیلم‌های معروفی به همین نام استفاده کرده است. ما در دام یک قاتل سریالی گرفته شده‌اید. در یک اتاق تاریک در یک خانه‌ی متروک در حالی که دستانتان با زنجیر بسته شده است از خواب بیدار می‌شوید و به سرعت متوجه می‌شوید که وارد یک بازی اجباری شده‌اید که باید به قوانین آن احترام بگذرید! قاتل زهری را وارد بدن شما کرده است و فقط ۶۰ دقیقه فرصت دارید تا با فرار از اتاق، اثر آن را خنثی نمایید.
رپیتون در سنت زرتشتی نام یکی از پنج گاه روز و همچنین نام ایزدی است که سرپرستی این بخش از زمان را برعهده دارد. گاهِ رپیتون «زمانی» است که اسطورهٔ آفرینش زرتشتی پیرامون آن شکل می‌گیرد. به همین دلیل ساعاتی از روز که بزرگترین تجلی نور یعنی «خورشید»، به اوج روشنی و گرمای خود می‌رسد، «گاه‌رپیتون» نامیده شده است که برابر با ساعت ۱۲ ظهر تا ۳ بعد از ظهر است. در میان فصول سال نیز، فصل تابستان ازآنِ اوست.

آدرس :تهران-ستارخان، بعد از فلکه‌ی اول صادقیه-پاساژ صدف، ساختمان اداری، طبقه‌ی اول، واحد ۴۰

اتاق فرارهای ترسناک و هیجان انگیز در ایران!

اتاق فرار مشهد کانو

اتاق فرار در چند سال اخیر وارد کشور شده و هنوز یک اتفاق جدید و کمتر شناخته شده در میان مردم ایران است. مجموعه کانو اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار مشهد یا اسکیپ روم مشهد است که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر به عنوان بزرگترین مجموعه بازی های فکری در سطح کشور به حساب می آید که در بخش های مختلف فعالیت میکند. از ویژگی های اتاق فرار مشهد کانو، معما های پیچیده ، رمزآلود بودن معما، سناریوها و تم های مختلف و اتاق فرار های منحصربفرد خود است .
اتاق فرار کانو مجموعه ای کامل از بازی های مجازی و واقعی مشهد در قالب اتاق فرار ، بردگیم ، بازی مافیا ، واقعیت مجازی ، بازی پی اس فور (ps4) و … می باشد. اتاق فرار نبرد نرماندی سومین اتاق فرار مشهد طراحی شده در مجموعه کانو میباشد که در شهریور ماه ۹۸ افتتاح شد.
کانو، اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار مشهد و اسکیپ روم مشهد میباشد. این مجموعه دارای امکانات ویژه و منحصر بفردی شامل بهترین اتاق فرار و کافه بازی مشهد ،بازی مافیا ، کافی شاپ ، فضای و محیطی دل انگیز به همراه جای پارک آسان است.
آدرس:مشهد – بلوار سجاد – انتهای حامد جنوبی ۱۲ – پلاک ۱۵۸

اتاق فرارهای ترسناک و هیجان انگیز در ایران!

اتاق فرار مجموعه کوروش

موسسه سرگرمی‌های هوشمند اسرارآمیز با همفکری و همکاری جمعی از فارغ التحصیلان مدرسه علامه حلی تهران از تاریخ ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ کار خود را آغاز کرده است. بر اساس اساسنامه رسمی، موسسه در شاخه های طراحی، مشاوره و اجرای سرگرمی‌های فکری و گروهی فعالیت دارد و مجاز به همکاری و اعطای نمایندگی به کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی می باشد.و اعطای نمایندگی به کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی می باشد. اگر به دزدی از یک بانک علاقه دارید و فیلم‌های دزدان مسلح بانک‌ها شما را به وجد می‌آورد، این اتاق فرار برای شماست. شما و گروهتان به عنوان سارقینی حرفه‌ای و سابقه دار وارد یکی از معتبرترین بانک‌های ارزی خاورمیانه می‌شوید؛ این بانک موجودی ۱۵ شمش طلا، ۱۰۰۰ دلار و ۷۰۰۰ یورو را در اختیار دارد. شما و گروهتان فقط ۶۰ دقیقه فرصت دارید موجودی پنهان بانک را پیدا کنید و آن را سرقت کنید. در هنگام ورود شما اشتباهی مرتکب می‌شوید و نتیجه آن روشن شدن آژیر بانک است؛ شما از لحظه ورودتان تنها پانزده دقیقه فرصت دارید که آژیر خطر را قطع کنید و به سرقت خود ادامه دهید. در غیر این صورت پلیس وارد بازی می شود و شما و گروهتان را دستگیر می‌کند، ولی در صورت خاموش کردن آژیر، تا سر رسیدن پلیس شما چهل و پنج دقیقه بیشتر فرصت خواهید داشت.
آدرس:تهران، تقاطع بزرگراه حکیم و بزرگراه ستاری مجتمع تجاری کورش طبقه دوم. جنب شهربازی. مجموعه Escape ME

اتاق فرارهای ترسناک و هیجان انگیز در ایران!

اتاق فرار اسکیپ گیت اصفهان

بازی اتاق فرار، یک سرگرمی جذاب، همراه با فعالیت فیزیکی و نقش آفرینی است. این بازی گروهی و ماجراجویانه، مناسب جمع های دوستانه و خانوادگی ۳ تا ۶ نفره می باشد. افراد در این بازی شرایط داستانی و سناریویی جذابی را تجربه میکنند که برای حل معماها و فرار از اتاق در مدت ۶۰ دقیقه خود را به چالش میکشند. موفقیت در این اتاق ها به همکاری و خلاقیت گروهی شما بستگی دارد.
کلبه مرگ
شما به همراه دوستانتان در سفری متفاوت هستید. آب و هوای بهاری شما را به اقامت در کلبه های جنگلی ترغیب می کند. از طریق اینترنت چند خانه جنگلی را پیدا می کنید و در نهایت یکی از آنها که در دل جنگل هست را انتخاب می کنید، تعجب میکنید از اینکه با حدود ۱۲۰ رزرو هیچ کامنتی از افراد قبلی مشاهده نمیکنید ولی با این حال رزرو رو قطعی میکنید. شما فراموش کردید که در مورد سابقه این شهر و داستان های خوف ناک آن هم تحقیق کنید!
پس از رسیدن به کلبه و بعد از باز کردن درب با یک پیرمرد و پیرزن مهربان مواجه میشوید و خیالتان راحت میشود . بعد از کمی استراحت و تاریک شدن هوا تصمیم میگیرید از دستپخت صاحبخانه استفاده کنید . بعد از خوردن چند قاشق متوجه میشوید که طعم غذا کمی متفاوت است , فرصت سوال کردن از صاحبخانه را پیدا نمیکنید و آخرین تصویری که یادتان می آید لبخند پیرمرد و پیر زن جلوی چشمانتان است . ‎وقتی به هوش آمدید با دست و پای بسته خودتان و دوستانتان مواجه میشوید نمیدانید چرا زندانی شده اید ولی این را میدانید که فقط ۶۰ دقیقه برای فرار از این کلبه مرگ فرصت دارید.
آدرس: اصفهان – شیخ صدوق شمالی – بعد از پل شیخ صدوق – نرسیده به تقاطع نیکبخت – کوچه ۴۷ – درب کنار تیر برق

اتاق فرارهای ترسناک و هیجان انگیز در ایران!

مجموعه اسکیپ روم تهران

اتاق فرار قرنطینه
تمامی بازی های اتاق فرار نیاز به همکاری گروهی و تقسیم وظایف دارند اما در تمامی آن ها ماجراجوها می توانند وظایف یکدیگر را انجام داده یا به هم کمک کنند اما در بازی جدید مجموعه escaperoom.ir یعنی قرنطینه شما از هم جدا خواهید شد و باید چشم و گوش همدیگر باشید تا بتوانید معماهای اتاق خود را با همکاری گروهی حل کنید. این بازی با سبک متفاوت خود در بین بازی های موجود در تهران هیچ مشابهی ندارد. این اتاق به سفارش فرهنگسرای رسانه در میدان قبا و به پیشنهاد استارت آپ‌های مختلف برای گروه های ۴ تا ۶ نفره با ۴ اتاق مجزا با مدت زمان بازی ۶۰ دقیقه ای و درجه سختی ۸.۵ از ۱۰ در آذرماه ۹۶ برای ماجراجویانی طراحی شد که به همکاری تیمی علاقه خاصی دارند. با توجه به محدودیت های محیطی فرهنگسرا، طراحان بر نحوه انجام بازی تمرکز بیشتری داشتند و دکور این اتاق به فراخور محتوای بازی و محدودیت های فرهنگسرا ساده تر از سایر اتاق هاست. داستان بازی نیز به این شرح است که شما افرادی با توانمندی ذهنی و جسمی بالا اما جامعه ‌گریز، ضد اجتماع و بی اعتماد به دیگران بوده‌اید که به دلایلی چون تنهایی مفرط و اصرار خانواده، تصمیم می‌گیرید برای درمان به یک کلینیک رفتار‌درمانی مراجعه کنید. بعد از گذشت مدتی و با حصول بهبود نسبی، هنگامی که همگی در آن مرکز حضور داشتید بدون اطلاع قبلی هپینوتیزم شده و به خواب فرو می‌روید‌. وقتی چشمانتان را باز می‌کنید، خود را در یک قرنطینه و حصر پیدا می‌کنید. بعد از چند ساعت پزشک معالجتان به دیدن شما می‌آید و می‌گوید در این مرکز هر روز تمرینهایی به شما داده می‌شود تا با انجام آن به مرور یاد بگیرید چطور به دیگران اعتماد کنید و گروه تشکیل بدید.
آدرس :میدان بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، بعد از چهارراه سرچشمه، کوچه نصرالهی، کوچه فخرالملک، پلاک ۱۱، عمارت دبیرالملک، منزل عالیجناب میرزامحمد حسین خان فراهانی

اتاق فرارهای ترسناک و هیجان انگیز در ایران!

اتاق فرار طهران ۱۳۴۶

دیماه ۱۳۴۶، داریوش راستگو تاجر اصفهانی مقیم طهران به طرز مشکوکی فوت کرده. شهربانی علیرغم اذعان و مشکوک بودن اظهارات اطرافیان متوفی، نتوانست به نتیجه برسه و پرونده را مختومه اعلام کرد. فروغ راستگو، خواهر داریوش، که چند ماهیست بعد از تکمیل تحصیلات و کارآموزی وکالت از فرنگ برگشته، تصمیم بر کنکاش در پرونده برادرش میگیرد. چندین ماه است که فروغ درگیر پرونده است. امروز فروغ سراسیمه با شما (گروهی از دوستان خانوادگی دور که کم و بیش در جریان کارهای فروغ هستید) تماس میگیرد:
“فکر میکنم دلایل و شواهد کافی برای پیدا کردن قاتل برادرم رو در اختیار دارم. فقط نیاز دارم جمع بندی کنم. چند روزه دارن تهدیدم میکنن و احساس امنیت ندارم. فکر میکنم قاتل داریوش میخواد منو از سر راه برداره. سریع بیاید پیش من، شاید وقتی رسیدید خیلی دیر شده باشه. اگر اینطور شد من براتون راهی میذارم که کار نیمه تمام منو تمام کنید. شما به دفتر فروغ میرسید. جنازه فروغ که بر اثر شلیک گلوله به سر کشته شده رو در حیاط پیدا میکنید. وارد دفتر فروغ میشید که ناگهان در روی شما قفل میشه و تلفن زنگ میخوره. صدایی میگه: تا یکساعت دیگه شهربانی میرسه و من برنده میشم…
بازی طهران۱۳۴۶، با دکوری منحصر به فرد شما را به سال ۱۳۴۶ و طهران قدیم می‌برد. معماهای دشوار این بازی و دو لایه بودنِ آن (حل معمای قتل و فرار از اتاق)، برای کسانی که بیش از همه چیز از حل معما لذت میبرند، خاطره‌ای ماندگار خواهد ساخت….
اتاق فرار طهران ۱۳۴۶ در شهریورماه ۱۳۹۶ در تهران و توسط تیم Escaperoom.ir طراحی و اجرا شده است.
آدرس: تهران، خیابان نوفل لوشاتو (چرچیل)، بن بست مسعود سعد، پردیس علم و فناوری

اتاق فرارهای ترسناک و هیجان انگیز در ایران!

اتاق فرار نجات شهر در عمارت تاریخی دبیرالملک

شهرِ تهران به کمک شما نیاز داره. شما یک تیم امنیتی هستید، گزارش‌هایی به شما رسیده که قراره تا یک ساعت دیگه در تهران یک عملیات تروریستی اتفاق بیافته…
شما سرنخ‌ها رو دنبال کردید و رسیدید به یک عمارت خیلی قدیمی در منطقه ۱۲ تهران…. به زیرزمینش مشکوک شدید…. از همسایه ها شنیدید که اینجا یک سرایدار زندگی می‌کرده و صاحبان اصلی عمارت ایران نیستن….
ازی نجات شهر، اولین اتاق فرار ایران است که در عمارت تاریخی دبیرالملک در خردادماه ۱۳۹۵ طراحی و اجرا شده است. بر خلاف اتاق‌های فرار دیگر، فضای بازی شما، عمارتی با بیش از ۲۰۰ سال قدمتِ تاریخی است که ثبت میراث ملی نیز شده است….
دکور و فضاسازی متفاوت این بازی و اتفاقات هیجان‌انگیزی که در حین بازی می‌افتد، این اتاق فرار را از دیگر اتاق های فرار موجود متمایز می کند.
اتاق فرار نجات شهر در خردادماه ۱۳۹۵ در تهران و توسط تیم Escaperoom.ir طراحی و اجرا شده است.
آدرس: میدان بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، بعد از چهارراه سرچشمه، کوچه نصرالهی، کوچه فخرالملک، پلاک ۱۱، عمارت دبیرالملک، منزل عالیجناب میرزامحمد حسین خان فراهانی

اتاق فرارهای ترسناک و هیجان انگیز در ایران!

مجموعه رازماز شیراز

اتاق فرار راز سنگ سیاه
رازماز با راه اندازی ۱۶ اتاق به صورت همزمان ذهن شما را به چالش میکشد و ضربان قلب شما را تا آخرین لحظة بازی بالا میبرد.هر اتاق شامل تعدادی معما، اشیای گم شده و سرنخهای متعدد است و حل کردن این معماها و یافتن سرنخها مستلزم دقت و هوش شما هستند.
در طول بازی هیچ نیازی به تخصص خاص و استفاده از قدرت جسمانی خود ندارید ، کافیست کمی کنجکاو و خلاق باشید. اتاقها دارای موضوعات مختلفی از قبیل ماجراجویانه، وحشت، مهیج و وهم انگیز هستند که هر کدام خط داستانی مختص خود را دارند.
این بازی میتواند کمک بزرگی برای صاحبان مشاغل و مدیران شرکتها باشد. شما در جایگاه یک مدیر می توانید فضایی طراحی شده در اختیار کارمندان خود قرار دهید و میزان خلاقیت، مشارکت، همفکری و صبر آنها را سنجیده و تقویت کنید.
در محله سنگ سیاه شیراز چندین جسد در مکان هاى مختلف کشف شده است. پس از تحقیقات اولیه پلیس آگاهى و اعلام نتایج پزشکى قانونى، مشخص شده است که همه افراد از طرق مشابهی جان خود را از دست داده اند و هیچ نشانى از اعمال جراحت یا درگیری و ضرب و شتم در اجسادشان دیده نمى شود. بنابراین اعلام می‌کنند که دلیل مرگ خودکشی است. اما ظاهرا محله قبلا قاتلی زنجیره‌ای داشته است. مشکوک بودن مرگ افراد و همچنین پخش شدن شایعه‌اى مبنى بر اینکه قاتل زنجیره‌اى محله دوباره زنده شده است، باعث می‌شود این خودکشى‌ها را در واقع قتل هایى بدانند که توسط او انجام شده است.
ترس و وحشتی عجیب در دل ساکنین محله و گردشگران داخلى و خارجى ایجاد شده است. با توجه به اهمیت گردشگرى محله سنگ سیاه، کلانترى منطقه با انتشار اعلامیه‌اى رسمى، از کارآگاهان خصوصى در مورد این پرونده درخواست همکارى گسترده کرده است. شما یکى از چهار تیمى هستید که از بین انبوهى از کارآگاهان انتخاب شده‌اید تا از راز بخت سیاهى که گریبانگیر محله شده است پرده بردارید. پس دست به کار شوید و محله سنگ سیاه را نجات دهید.

اتاق فرارهای ترسناک و هیجان انگیز در ایران!

اسکیپ روم انیگما تهران

اتاق فرار روانی
در سال ۱۸۹۳ در حوالی شهر شیکاگو آمریکا و در هتلی مرموز اتفاقاتی در حال رخ دادن است. گفته می شود بسیاری از ساکنین این هتل به سرنوشتی شوم و اسف‌بار دچار خواهند شد. این هتل از اتاق‌هایی بدون پنجره و همچنین راه‌پله‌هایی که به جایی راه ندارند تشکیل شده است. همچنین درهای مخفی و اتاق‌های شکنجه را نیز باید به مخوف بودن هتل اضافه کنید. دکتر هنری هاوارد هولمز ملقب به اچ اچ هلمز مالک این هتل برای گرفتن جان ساکنین این هتل هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهد، او علاقه‌ عجیبی به کشتن دارد و یک قاتل بالفطره و روانی است.
در برخی از اتاق های این هتل گازهای سمی کشنده متصاعد می‌شود تا جان افراد را به گونه‌ای متفاوت بگیرد و در برخی نیز روش‌های سنتی شکنجه تا سر حد مرگ اتفاق می‌افتد. هلمزِ جنایتکار حتی به اجساد کشته شدگان نیز رحم نمی کند. در زیرزمین این هتل مخوف و ترسناک چندین کوره و ظرف‌های اسید برای سوزاندن باقیمانده اجساد و ابزاری برای قطعه قطعه کردن آنها وجود دارد. هلمز به این ترتیب اثری از قربانیانش نیز باقی نخواهد گذاشت تا کسی از جنایات وی باخبر نشود. اکنون نوبت به شما رسیده است و شما میهمان ناخوانده این هتل شوم هستید. برای رهایی از این مهلکه و نجات خود، تنها یک ساعت وقت دارید پس تا هلمز کار را تمام نکرده است دست به کار شوید و او را شکست دهید، حتما شما موفق می‌شوید.

اتاق فرارهای ترسناک و هیجان انگیز در ایران!

مجموعه اینفینیتی اسکیپ روم تهران

اتاق فرارِ فرار از گاراژ متروکه

در روزی از روزهای گرم تابستان، در صحرایی سوزان خودرویی در حال حرکت است که ناگهان خودرو دچار نقص فنی می‌شود، صاحب خودرو برای تعمیر خودروی خود به جستجوی تعمیرگاه می‌پردازد و ناگهان گاراژی متروکه را مشاهده می‌کند که گویی سال‌های سال است بلا استفاده مانده است. به ناچار وارد تعمیرگاه گاراژ متروکه می‌شود تا کمکی پیدا کند ولی کسی در تعمیرگاه نیست و فقط ابزار و لوازم خودرو به چشم می‌خورد. ناگهان با صدای مهیب و عجیبی درب ورود بسته می‌شود! به نظر می‌رسد که تنها راه این است که خود شما به عنوان صاحب خودرو مشغول به کار شوید و خودرو را تعمیر کنید و هر چه سریعتر از این گاراژ ترسناک و خوفناک فرار کنید!
آدرس :تهران – شریعتی بالاتر از پل سید خندان خیابان سیمرغ شرقی پلاک ۳۸ واحد همکف

اتاق فرارهای ترسناک و هیجان انگیز در ایران!

نکته مهم: انتخاب اتاق‌های فرار کاملا رندوم و اتفاقی بوده است و ترتیب آن‌ها نیز از قاعده خاصی پیروی نمی‌کند.
مرکز بازی‌های فکری توانسته است علاوه بر تهران در شهرهای کرج، شیراز، اصفهان، کرمان و اهواز نیز مراکز مشابه را راه‌انداز کند. خوب است بدانید که به جز گروه های اسکیپ روم، برخی از اتاق‌های فرار در کافی‌شاپ‌هایی معروف نیز طراحی شده اند تا فضایی چند منظوره را برای مخاطبانشان ایجاد کنند. در پایان نیز پیشنهاد می‌کنیم که اگر برای تفریح آخر هفته به دنبال گزینه مناسبی هستید و یا دوست دارید تور تهرانگردی مهیج تجربه کنید، بهتر است به سراغ اتاق فرارهای تهران و یا شهر محل زندگی‌تان بروید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز