تداوم تمامی قوانین فاصله گذاری اجتماعی در فارس تا 20 فروردین


تداوم تمامی قوانین فاصله گذاری اجتماعی در فارس تا 20 فروردین

سردار حبیبی گفت: کنترل جاده ها و مبادی ورودی و خروجی استان، تعطیلی اصناف، کاهش شمار کارکنان سازمان ها و ادارات در محل کار، تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و سایر تصمیمات مربوط به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 20 فروردین به قوت خود باقیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «رهام بخش حبیبی»، امروز (پنج شنبه 14 فروردین) از کاهش تردد در جاده های فارس خبر داد و گفت: از آغاز طرح نوروزی به منظور کاهش ترددهای غیر ضروری، شاهد کاهش 58 درصدی تردد در جاده های استان بوده ایم.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: با هدف پیشگیری از شیوع کرونا، طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان تا 20 فروردین ادامه خواهد یافت و مبادی ورودی و خروجی کنترل می شوند.

وی اضافه کرد: کنترل جاده ها و مبادی ورودی و خروجی استان، تعطیلی اصناف، کاهش شمار کارکنان سازمان ها و ادارات در محل کار، تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و سایر تصمیمات مربوط به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 20 فروردین به قوت خود باقیست.

سردار حبیبی با اشاره به جریمه خودروهای متخلف که قوانین مربوط به تردد در این زمینه را رعایت نکرده اند، اعلام کرد: 166 خودرو توسط پلیس راه استان توقیف شده، 325 خودرو جریمه و 52 خودرو نیز به علت سرپیچی از رعایت این قوانین به پارکینگ منتقل شده اند و از ورود 14 هزار خودروی غیر بومی نیز به استان نیز جلوگیری شده است.

وی با قدردانی از مردم فارس برای همکاری با نیروی انتظامی استان، گفت: خوشبختانه در روز طبیعت، مردم فارس با عدم حضور در جاده ها و تفرجگاه ها، همکاری خوبی داشتند و امیدواریم با رعایت قوانین طرح فاصله گذاری اجتماعی در روزهای آتی در حفظ سلامت خود و جامعه بیش از پیش کوشا باشند.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل